![]() |
*geen titel* (nederlands en gigantisch verneukt, maar SpiT drong aan em te posten)
Maak je geen zorgen
Want jij bent belangrijk En voor altijd verborgen Achter je valse smoel Maar ooit op een keer Op een dag dat jij een kutdag hebt Steek ik mn arm in je strot Ik ruk je grote ego eruit En stamp t helemaal kapot Durf te janken Durf te leven Durf jezelf aan je Emoties over te geven Op een dag dat je heel hard rent Kom je jezelf heel hard tegen En zie je wat je eigenlijk bent Niemand die je nu nog wil Niemand die hoort wat jij zeggen wil Je ziet een spiegel En moet kotsen bij het Zien van je eigen smoel Begrijp je nu wat ik bedoel? :o (n) |
zo gigantisch kut issie nie en ik von hem gwoon goe verwoorden wat hij is! pciez... :mad: wat haat ik hem ;)
mja, ik vin hem bes cool eigluk (die txt he :D) |
mwa hijs wel relax, had ik ook kennen schrijven alleen dan anders..
maar hij klinkt wel "hatelijk" als gedicht is die niet zo soeper maar dat boeit niet. |
dankuwel allebei :)
|
Citaat:
ik vind dat dat 2x hard niet echt klopt.. iemand suggesties? :o |
Citaat:
|
Citaat:
euh euh gedicht is helemaal niet zo klotuh als dat je denkt... misschien niet mooi qua vorming ofzo maar de tekst vinnik eg wel goei, lekker je bozigheid erin gestopt en tis lekker hard en duidelijk en de rijm is ook nog wel nice :-) Jup hij heeft zeker wat! je zou nog wel kunnen proberen iets van een echt goed in elkaar zittend gedicht te schrijven met dit als opstap, zou wel wat kunnen worden! ~Grtz~ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |