![]() |
Examenfeestje
Ik ben, samen met twee vrienden van me, geslaagd. Ikzelf voor SPW niveau 4 en hun zijn nu klaar met hun vooropleiding.
Nu willen we met z'n drietjes een examenfeestje houden. Bij ons achter in de tuin (waarschijnlijk 1 juli) met een bbq en verder een gezellige avond. Hopen op mooi weer! Hebben jullie nog tips of leuke ideeen om het feest nog feestelijker te maken? Misschien leuke ideeen voor hapjes of iets te doen? Ik hoor het wel! :cool: |
bbq daarna vuurkorf aan met zijn allen erom heen zitten en de leukste verhalen komen boven ;)
fakkels overal in de tuin... maarre wat ga je hierna doen? SPH misschien (hbo) of werken? ALS ik geslaagd ben (havo) wil ik SPH gaan doen. In ieder geval.... GeFeLiCiTeErD!!! :D |
Ga een leuk spel doen..twister ofzow.
Kan je alle spanning er ff aflachen. |
Ik heb gister gefeest... gewoon zorgen dat er genoeg alcohol is...
*kater:(* |
Vuurkorven en benzine, succesformule.
|
ik heb wel een tip. Nodig mij uit :cool: (y)
|
Citaat:
|
ik geef denk ik een hang/bbq feestje met lekker muziek in de tuin.
en niet iedereen mag komen want ik heb helemaal geen zin in veel mensen uit de klas :) |
Citaat:
Groetjes en bedankt voor de tip, gezellig rond het vuur is inderdaad leuk. Als het dan wat afkoelt kun je lekker opwarmen bij het vuur! |
gewoon, desnoods smijt je er een thema aan, hawai, vlees met fruit enzo.
kleren, hawaikransen, hawaislingers, wat allemaal nog wel zelf te maken is |
Gooi al je oude papieren, schriften, mappen etc, van school in die vuurkorf, ben je daar gelijk ook vanaf ;)
|
wij hadden zaterdag een feest, oeeee wat een knalfuif jemig
|
Fix een DJ. (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |