![]() |
lotingsstudie: van plaats ruilen?
ik heb een plaats in Nijmegen voor psychologie, en nu wil ik alsnog naar Utrecht .. heb ik veel kans dat ik met iemand kan ruilen? En waar moet je dat dan doen?
(edit: ik zie dat 't via de ib-groep kan, maar aangezien er dit jaar geen loting plaatsvindt voor psychologie, hoe zit dat dan met de data?) |
Mag ik vragen waarom je toch naar Utrecht wilt en niet naar Nijmegen? Ben wel benieuwd nml.
|
Citaat:
In Nijmegen wordt 't eigenlijk veel te duur, en is er verder niks, en daarom wil ik graag naar utrecht. En aangezien ik die leraar in Nijmegen vanmiddag op moet bellen moet ik 't ff weten :/ |
Citaat:
Bovendien zijn er in Nijmegen heus wel een aantal docenten te vinden... |
Ja, en je woont in de buurt van arnhem. Dat scheelt een stuk in reistijd als je naar nijmegen gaat ipv utrecht. Of wil je op kamers? En kan je niet bij je huidige pianoleraar blijven? En lijkt mij inderdaad sterk als er in nijmegen niets te vinden is.
Maar kan je het niet aan die docent in nijmegen vragen of je kan ruilen dan? Ik denk niet dat je 1,2,3 iemand tegenkomt die van utrecht naar nijmegen wil. |
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar als er geen loting is voor psychologie dit jaar, dan hoef je toch niet te ruilen, maar kun je alsnog gewoon overstappen door een wijzigingsformulier in te vullen?
|
Zou naar Utrecht gaan, lijkt me een stuk gezelliger dan Nijmegen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
oh, en ik kan best bij mijn huidige leraar blijven, maar ik wil een andere en graag betere |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb die docent gister gebeld en 'k kan 'm altijd nog bellen als ik toch nog les wil (kan betalen) dus dat is mooi :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |