![]() |
The L-Word
Korte beschrijving van Yorin site:
Amerikaanse dramaserie over de levens en liefdes van een groep lesbische vriendinnen in Los Angeles. In de VS heeft deze serie behoorlijk wat stof doen opwaaien. Behalve dat gaat het ook nog over een meisje dat bij haar vriend is komen wonen, en voor haar gaat een hele wereld open als ze haar lesbische buren leert kennen. Was afgelopen maandag voor het eerst op tv, toevallig gezien, vond het redelijk leuk, ga het wel vaker kijken als ik er aan denk. Het haalt het niet bij GG, DH en andere series die ik volg, maar bij niks anders op tv is het goed tijdverdrijf.. Meer mensen die het gezien hebben? Elke maandag, 22.20, Yorin |
ja ik heb t ook gezien :) ik vond t echt heel leuk en ga t zeker weten vaker kijken (y) :cool:
|
Ja! Weer een leuke, nieuwe serie (y)
|
Ik heb gekeken, maar ik zat heen en weer te zappen tussen dit en breaking news over Michael Jackson :p
Maar wat ik ervan heb meegekregen was best aardig, het haalt het inderdaad niet bij andere series, maar ja, je kunt niet alles hebben he ;) |
Ik kende het al :o
Mijn lesbo vriendin probeert iedereen er aan te krijgen :D Tis een leuke serie :) |
Gezien, ik vind t gaaf. :cool:
Denk dat dat maar mn nieuwe tv-verslaving gaat worden. |
Wauw, de zoveelste commercial whore-uitvoering van Amerika's collectieve krampachtige probleem met seksualiteit.
|
Moet het maar eens gaan bekijken, lijkt me erg leuk :) .
|
Citaat:
Ik vind het superleuk iig! (ken t ook al :D) Veel leuke (en hotte :o) personages... |
Citaat:
mooie jongens heb ik nog niet echt gezien geloof ik :p |
Citaat:
En Jenny is ook mooooooooooooi & seksieh. |
Citaat:
ik ben nog niet zo thuis in de namen :bloos: |
Citaat:
Als zij er is, loopt er altijd iemand huilend weg. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het seizoen is net 2 weken afgelopen in België helaas (ik had die 2 laatste weken toch nog een sprankeltje hoop en stelde beide keren de video nog in om op te nemen, maar ik kwam bedrogen uit de volgende dag :( )
Ik vond het best leuk om te volgen eigenlijk, dat web van relaties :). Zeker een aanrader! |
mooooie foto van jenny
http://www.thelwordonline.com/images/cs_promo6.gif vriendje wil nu ook gaan kijken :p |
Ik vond het heel leuk. :) En nee, ik geil niet op lesbische sex.
|
super leuk en ik blijf zeker kijken:D
al is het maar voor Bette(Y)(L) |
Lijk me erg leuk, vooral omdat er verder al geen leuke series meer op tv zijn nu. Wilde maandag ook kijken, maar was een half uur te laat en toen was het al begonnen :(
|
Citaat:
Echt mooiheid gewoon... en ik vind die Marina (zo heet toch die met dat buitenladse accent?) ook echt superhot (y) |
Oh jammer ik heb het gemist, had het wel willen zien eigenlijk.
Maandag maar eens kijken dan. |
Ik vind het jammer dat het in de media weer zo wordt afgeschilderd als een serie voor lesbo's en geile mannen die vrouwenseks willen zien. (n)
Maargoed; coole serie. (y) Ik vind die Marina ook wel gaaf, maar is ze nou ook vast onderdeel van de cast, of heeft ze een bijrolletje? Op die site staat het een beetje vaag. :confused: |
mn zusje volgde dat altijd in belgie, maar daar is t nu afgelopen. ik heb t zelf nooit gezien.
|
Mooie vrouwen en vrouwenseks is natuurlijk leuk, maar om een van een reden lijkt deze serie me niet zo boeiend.
Hopelijk vergeet ik niet om maandag te kijken. |
Kende het al, heb seizoen 1 en 2 al gezien, maar leuke serie (y)
|
Ik heb de pilotaflevering gezien en ik vond 'm leu-heuk. Ik ga het volgen. (y)
|
Citaat:
|
Vanavond, mensen. :)
|
ja
is weer leuk om te kijken |
wanneer zijn er herhalingen?
|
Citaat:
downloaden dus:P |
heb t gister voor de eerst keer gezien en vond t niet echt boeiend. Ik snap Jenny niet helemaal... :confused: beetje vaag wijf (die vriend van haar is NICE)
neen, ik denk dat een lesbo serie niet aan mij besteed is :o |
Vind het een beetje vaag, maar die vriend van Jenny is LEKKER :eek: (y) .
|
Citaat:
wel vermakelijk, anders had ik niet de 2 afleveringen van begin tot einde gekenen :o kan nu wel stellig zeggen dat het slecht wordt geacteerd |
Citaat:
Ben weer vergeten te kijken. |
Ik heb het niet gezien, maar ik hoop dat dit niet het zoveelste platform is voor gefrustreerde power-potten.
|
Jenny is beetje in de war toch... ofzoiets?? :confused: Ze is heel blij ('trots') op haar vriend en hij met/op haar :confused: , maar tegelijkertijd zou ze het liefst met die ene muts (waar ze mee uit eten ging) t spreekwoordelijke bedje induiken :o
|
Citaat:
|
Die arme vriend van haar. :( :D
|
Citaat:
*gaat voor m staan en verklaart m de liefde* :o |
Sp!ts schreef dat The L-Word een perfect programma was voor mannen om hun fantasietjes op los te laten. Zoals vrouwen al Queer as Folk hadden.
Wat ontzettend oneerlijk. Queer as Folk is hier nooit uitgezonden. :mad: |
OMG, Lara & Dana. "In case you were still wondering".
Wat lieeeeeeeeeeeeeeefffffffff! *smelt* :D :o |
Citaat:
Mijn vader zat gister geïnteresseerd te kijken :p |
Citaat:
|
Citaat:
En Jenny doet stom. :mad: |
Citaat:
En Shane ging in deze afl. bij mij ineens van iehw naar cool :p |
ik heb het gemist.
maar zo erg is het niet want ik heb het idee dat het alleen maar gaat over lesbo's die het met elkaar doen en dat dat dan zo sexy mogelijk wordt gefilmd :confused: :o |
ik vind het een saaie kutserie om eerlijk te zijn. het is echt heeeeel erg amerikaans ( doen alsof homorelaties daar heel normaal zijn terwijl 90% van de bevolking niks moet weten van mensen met een homosexuele voorkeur), erg gefocust op sex en de sex slaat ook nergens op, de hele aflevering door duffe vanillesex(N) en ik vind het gewoon een hele saaie duffe serie. de characters zijn cliche en het verhaal is over de top zoals dat alleen in amerika kan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |