![]() |
Ik ben leuk, omdat..
Vul maar aan. Wat maakt jou nou tot die ene speciale unieke persoonlijkheid? Een beetje positiviteit is gewenst..
Ts begint: ik altijd vrolijk ben en voor anderen klaar sta. Nu jullie ;) |
ik ben niet leuk. :o
|
Citaat:
LTW is leuk, omdat ze een lief meisje is met een best grappige avatar Ik ben leuk, omdat ik een beetje kan schrijven en niet automatisch doe wat iedereen doet. |
Ik gedraag me niet vrouwelijk. En dat kunnen mannen wel waarderen.
Me nagel is gebroken :( |
Ik sta altijd klaar voor anderen; om te helpen, om te troosten, whatever...
(Helaas zijn mensen dat snel weer vergeten, vooral als ik dan eens iemand nodig heb.) Ik heb veel humor, maak andere mensen altijd aan het lachen met opmerkingen en verhalen. (Helaas komt dat voor een groot deel voort uit het niet willen laten zien van m'n 'ware' ik en hoe ik me 'echt' voel.) Ik ben nog ouderwets respectvol naar oude mensen en vrouwen toe, d.w.z. zitplaats afstaan (bus, trein), voor laten gaan. (Helaas klagen ouden van dagen nog steeds over 'de jeugd van tegenwoordig' en vinden vrouwen dat niet 'stoer' genoeg.) |
Ik ben leuk omdat ik intelligent ben
Ik ben leuk omdat ik creatief ben Ik ben leuk omdat ik met vlagen gek doe Ik ben leuk omdat ik lief kan zijn Ik ben leuk omdat het moeilijk is die liefheid te bereiken Ik ben leuk omdat ik nagenoeg niet te volgen ben Ik ben leuk omdat ik vele houd van (gemeende!) complimentjes maken Ik ben leuk omdat ik anderen voorop stel Ik ben leuk omdat ik ervaren ben Ik ben leuk omdat ik kan improviseren Ik ben leuk omdat ik romantisch ben Ik ben leuk omdat ik ook goed op kan schieten met ouders ... ... ... ... :o |
Ik ben leuk, omdat:
|
Ik ben (denk ik) leuk omdat:
|
ikm ben leuk omdat::confused:
|
Ik ben leuk omdat:
- Ik leuk ben. |
Ik ben leuk omdat...
- Ik soms bereid ben dingen voor andere mensen te doen - Andere mensen altijd wel wil helpen - Ik er soms best mooi uit zie, (met een rokje, een nijntje shirt, een lievug opgemaakt gezicht en een mega zonnebril!) - En omdat ik gewoon top ben :) |
Dit topic neigt naar narcisme.
|
Ik ben leuk omdat:
Al worden de eerste twee punten vaak zeer irritant gevonden. :o |
Ik ben leuk omdat...
- ik eigenwijs ben - koppig ben - ongeduldig ben - sarcastisch ben - depressief ben - een eetstoornis heb - ik "soms" grappig kan zijn - ik zonder woorden mensen aan het lachen kan krijgen ( vraag me niet hoe ) - fantasie heb - creatief ben - pessimistisch ben - niet lelijk ben ( als ik m'n vriend moet geloven ) - kan overdrijven - ik me snel verveel - ik niet typisch "vrouwelijk"ben ( niet echt emotioneel, huil zelden tot nooit, zelden make up gebruik, de mode niet bijhou, niet "shop" verslaafd ben, geen soaps bijhou, je kent het wel... - ik wel aardig kan schrijven - ik veel/vaak sport - negatief ben - me snel aan dingen/mensen erger - ik rook - ik vrijwel altijd rustig/kalm ben :| Zo lijkt het net alsof ik echt leuk ben |
Ik ben gewoon leuk. Period.
|
ik ben leuk omdat ik enthousiast ben over de kleinste dingen en eindelijk mezelf ben:)
|
Citaat:
|
laat ik ook eens mezelf de hemel in prijzen ;) :p
ik ben leuk omdat: - ik in ben voor gekke dingen - ik klaar sta voor anderen - ik niemand laat barsten - ik soms originele cadeautjes kan verzinnen - ik vrij makkelijk persoonlijke tekstjes voor iemand kan schrijven - ik dingen niet gauw gek vind - ik met vlagen gedichtjes kan schrijven |
Ik ben leuk omdat:
-ik.....eh........nou.. -en omdat.... -..... :( -maar ik rook niet!:cool: |
omdat ik dik en lelijk ben :eek: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ja, ik val in de herhaling, maar je moet ze streng aanspreken hier :p) |
Citaat:
A: dat al die "leuke" eigenschappen ook voor jou gelden? of B: dat ik mijn doel heb bereikt om leuk over te komen? |
Citaat:
Maar ja, je hebt wel gelijk. Als je geen positieve dingen kan verzinnen, zet je gewoon wat slechte eigenschappen neer zodat het lijkt alsof je leuk bent (y) |
Waarom zou ik niet leuk zijn? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben leuk omdat:
|
Ik ben leuk omdat ik altijd mensen die anderen pijn doen beledig en kwets op een grappige en harde manier
Ik ben leuk omdat ik geweldig ben Ik ben leuk omdat ik altijd mn woordje klaar heb Ik ben leuk omdat ik altijd klaarsta voor mn vrienden Ik ben leuk omdat ik altijd aardig ben voor mensen die aardig zijn voor mij Ik ben leuk omdat ik altijd vrolijk ben Ik ben geweldig omdat ik leuk ben Ik ben cool omdat ik super ben Ik ben super omdat ik gewoon de beste ben Ik ben perfect. |
ik ben leuk omdat ik bier lekkerder vind dat zoete witte wijn
vast nog wel om meer mja dat weet ik nu allemaal even niet, dit werd laatst iig gezegd tegen mij. Edit: ow ik ben ook leuk, omdat ik van die stomme acties heb, zoals door ramen naar binnen willen, paaltjes raken waarvoor al 100x gewaarschuwd is, of soms iets zeg zonder er eerst bij na te denken |
Ik ben leuk, omdat...
Ik verbitterd ben. Ik cynisch ben. Ik arrogant ben. Ik lelijk ben (zijn andere mensen gelijk knap, dus dat is leuk omdat ik anderen blij maak). Ik pessimistisch ben (en dus altijd gelijk krijg). |
Citaat:
|
Ik ben leuk omdat
ik altijd klaarsta voor mijn vrienden ik vaak vrolijk ben en ik dan vaak onnozele kinderliedjes zing ik eigenlijk nog altijd een kind ben :o ik mij altijd inzet voor 100% ik me toch zo'n zorgen kan maken over pietluttige dingen wat achteraf dan weer grappig blijkt te zijn |
Citaat:
- ik kan nuchter zijn als dat nodig is - ik weet waar mijn grenzen liggen - ik erg droog kan zijn oew, egotopic :cool: |
Ik ben leuk, omdat ik mezelf ben, en goed logisch en nuchter kan denken. :cool:
|
Ik ben leuk omdat ik impulsief ben.
+ Citaat:
Verder ben ik lief (tegen bepaalde personen) en ben ik eerlijk. |
Ik ben leuk omdat..
- Ik heel sociaal ben en altijd voor andere klaar sta - Ik heel spontaan kan zijn en soms vreemde maar leuke impulsen heb. - Ik goed kan praten met mensen, ben daarbij ook betrouwbaar en eerlijk. - Ik een creatieve geest heb : dichten, verhalen/columns schrijven, toneelspelen, tekenen etc. - Ik ontzettend van feesten houd met mijn vrienden (zowel een echt meidenavondje als een avondje uit met z'n allen) - Ik een grote fantasie heb en die goed gebruik - Ik redelijk intelligent ben.. Ben leuker dan ik dacht ;) |
Citaat:
Dan waag ik het ook maar eens :o Ik ben leuk omdat... - Ik af en toe best wel lomp kan zijn :bloos: - Ik heel impulsief kan zijn. - Ik nogal bijdehand ben. - Ik muzikaal ben. - Ik eigenwijs ben. - Ik niet rook :cool: - Ik wel eens lief ben. Meer weet ik ff niet :cool: |
ik ben leuk omdat ik open, eerlijk, ondeugend en bij de hand ben:p
|
lekker hé zo'n veer
|
Ik ben leuk omdat..
ik kan genieten van het leven ik van mensen hou ik zorgzaam ben ik vaak lol met mezelf en anderen heb ik altijd eerlijk ben en natuurlijk omdat ik van Feyenoord hou:D |
Ik ben leuk, omdat ik intelligent ben
|
Ik ben leuk omdat:
Mensen als ze me tegen komen op straat zeggen: "Wat ben je toch leuk!" kortom: Mijn leuk-heid ....rijst de pan uit! |
Citaat:
God, wat moet ík dan leuk zijn! :| |
Ik ben leuk, omdat...
- ik lief ben - easy going ben - lekker kan slap lullen - aardig ben - gek kan doen - niet snel boos word - aardig ben :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |