Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat vinden jullie hiervan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=120540)

sweatbear 07-06-2002 22:56

wat vinden jullie hiervan?

Hoi allemaal...

Laatst ging ik de stad in met een paar vrienden en ik wist dat eentje ervan mij wilde versieren.
Ik wilde dat niet en gaf er dus niet aan toen..
Toen werd hij boos en was ik ineens chaggerijnig en saai en nog veel meer.....

Vinden jullie dit nou een goede rede om boos te worden??
Alleen omdat je geen zin in hem hebt??

MissBi@tch 07-06-2002 23:00

nee kan gebeuren he dat t niet wederzijds is...

nare man 07-06-2002 23:21

Wat een eikel. Als hij probeert jou te versieren, dan zit het risico erin dat hij afgewezen wordt. Als hij dat niet kan hebben en dan jouw dag verziekt, is het gewoon een lul.

BrunetJuh 08-06-2002 07:41

:mad: :mad: wat un eikel zeg!!! Iedereem kan toch afgewezen worden??? :mad: :mad:

BrunetJuh 08-06-2002 07:42

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Geen wonder dat je chagerijnig werd, wat un kutgast!!! Van zulke types als hem word ik chaggi....gna gna gna

MissKiss1985 08-06-2002 08:57

Typisch zo'n jongen die er niet tegen kan om een blauwtje te lopen, ok tis kut maar om de ander dan meteen voor allemaal dingen uit gaat maken is gewoonweg zielig

marlies 08-06-2002 10:35

Citaat:

nare man schreef:
Wat een eikel. Als hij probeert jou te versieren, dan zit het risico erin dat hij afgewezen wordt. Als hij dat niet kan hebben en dan jouw dag verziekt, is het gewoon een lul.

Roozie 08-06-2002 14:17

Citaat:

sweatbear schreef:
Hoi allemaal...

Laatst ging ik de stad in met een paar vrienden en ik wist dat eentje ervan mij wilde versieren.
Ik wilde dat niet en gaf er dus niet aan toen..
Toen werd hij boos en was ik ineens chaggerijnig en saai en nog veel meer.....

Vinden jullie dit nou een goede rede om boos te worden??
Alleen omdat je geen zin in hem hebt??

Van dat soort types moet ik echt helemaal niets hebben, bah lekker opdringerig (n) (n)

~Dark Voice~ 09-06-2002 00:11

Citaat:

nare man schreef:
As usual.. I agree with that :)

sweatbear 10-06-2002 15:22

hoi benk weer.....

Die leuke jongen die mij zo dom vond enz..... blijk zelf al kei vroeg naar huis te zijn gegaan.....
Hij zei dat ie nog lekker tot 6 uur smorgens zou blijven maar net hoorde ik dat ie tot 12 uur is geweest...

Wie is hier nou de loser?? niet ik geloof ik :D

Rosie 11-06-2002 14:42

Hij is de loser en hij draait wel weer bij, jij bent nou eenmaal veel leuker en kan veel meer mensen krijgen dan hij.. Ik ken jullie beide dus wahhhaa ik kan het weten..

tot snel..

xxxxxx Rosie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.