![]() |
[DS] Kirby: Canvas Curse
Dit lijkt mij wel een leuk en origineel spel. Niet echt origineel meer eigenlijk na Yoshi, maar dit is toch wel heel wat beter lijkt mij. Het is de bedoeling een weg te tekenen waar kirby dan langs kan rollen.
http://image.com.com/gamespot/images..._screen015.jpg Weet iemand misschien wanneer dit spel uit komt? :eek: :eek: :eek: |
In amerika deze maand, in Europa november pas afaik.
|
Omg, dit spel ga ik zeker kopen als ie er is.
Nou en dat het niet meer super origineel is na yoshi, dit spel heeft tenminste een story mode, of in ieder geval verschillende levels en opdrachten. (y) En hij scoort ook nog eens heel goed op de bekende sites. |
Jup, ik wil hem ook kopen. Jammer dat het nog zo lang duurt. Ik zoek eigenlijk een echt goed spel voor mijn DS. Welke komt binnenkort uit? :o
|
Er zijn wel een aantal winkels in Nederland die import spellen verkopen, mischien is hij daar binnenkort te vinden. Geen idee welke winkels though, mischien weet iemand anders dat.
Binnenkort komt wel Another Code uit. Die lijkt me erg gaaf maar ik wacht nog wel de reviews ervan af. Spel schijnt maar 8 uur te duren. :s |
Citaat:
Als je de komende tijd toch wat goede ds games wilt spelen zul je er een paar moeten importeren, zelf heb ik electroplankton besteld en kirby zal ik ook wel halen, misschien is nintendogs iets voor je? En tja, verder kan ik er niet veel over zeggen, kijk eens op deze site. |
Electroplankton en Nintendogs lijken me erg vet ja. Wanneer komen ze in Nederland uit? En ik wacht eigenlijk ook ongeduldig op de nieuwe pokemon. :o
|
Citaat:
Nintendogs wel, maar dat duurt nog een aantal maanden. Europa is altijd als laatst aan de beurt. :( |
Kirby :cool:
|
Kirby over een half jaar pas ja. :mad:
:( |
Ziet er erg leuk uit. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |