![]() |
wat vinden jullie van "about a boy"
vertel.....
|
Hugh Grant is iig wel hartstikke goed!!! Notting Hill, Bridget Jones's Diary... (y) Ik denk dat dit ook wel een goeie is...
|
Ga ik misschien wel zien.... :)
|
Ik heb hem woensdag gezien en de film is echt leuk:)
Hugh Grant is kewl en dat kleine jongetje is echt een sulletje, erg leuk dus:) |
Citaat:
|
Ja die loser smijt een eend kapot met een stuk brood
en loopt hij de hele tijd door school "shake your ass" te roepen ik werd er strontziek van Hugh Grant is wel kewl |
ik vond het echt een hele leuke film. ook dat Hugh Grant dan dat jochie met zn moeder mee uit eten neemt en dat jochie zoiets zegt: We´re vegetarians. En dat hij dan zegt: I´d never guessed.
(nouja zoiets, maar t is echt leuk sarcastisch) |
Citaat:
|
Ik wil m ook gaan zien.. lijkt me koele film!
|
het boek is iig koel :)
de film ga ik nog zien... |
het lijkt me een zeer leuke film:)
hugh grant kan ook zo goed spelen enzooi:) (y) |
ik ben er zondag heengeweest, hij is best wel leuk , ik heb een paar keer wel dubbel gelegen , maar hij is ook wel zielig hoor. maar hij is vooral leuk. :D
groetjezzzzz |
Citaat:
dat stukje met die eend is indd erg leuk. en als ze in die kring staan met alleenstaande ouders dat ze gaan zingen en elkaars handje vasthouden en gek gaan doen , dat is ook erg leuk |
vogende week komt er ook een film met hugh grant...
|
Ben er vandaag heengeweest..
Die grap met die man en het eiland vind ik een beetje stom.. :D |
Ik ben d'r ook heengeweest! Huge Grant is inderdaad wel cute... hij komt alleen wel superarrogant over! Is natuurlijk ook de bedoeling. Dat jongetje is echt een sulletje.. maar hijs aan de andere kant ook weer heel cool! Ik vond 't wel een leuke fillum.. heb wel gelachen!! Echt zo'n film voor alle leeftijden.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is echt toffe film!
Mensen, jullie moeten ook echt het boek lezen, is ook onwijs onwijs tof: About a Boy - Nick Hornby = origineel Een Jongen - Nick Hornby = vertaalde versie Ik vond dat jongetje toch zó gaaf he! 'Shake ya ass, show me whatya got..' ;D En 'Killing Me Softly' was ook erg mooi :) |
Citaat:
|
Okee, ik ga 'm waarschijnlijk vanavond zien.... :)
|
Heeft hem gisteren (=donderdagavond) gezien. Errug leuke film, helemaal kapot gelachen. Sommige stukken zijn zo droog, vooral dat stuk met die eend is tof. Maar andere stukken zijn wel heel zielig (regen, jongetje, schoenen weg....*snif*)
anyways, topfilmpje toch wel. |
Grant's beste rol en tevens film tot nu toe....wat Simon ook zegt. ;) :p
|
Citaat:
Maar in About A Boy trekt dat jongetje toch echt wel al mijn aandacht :D Echt super koele muts heeft ie (y) En op t eind 'killing me softly' vaaaaalllllssss (y) :D Kvond t een leuke film |
dit vin 'k nou echt un nerd, Nothing hill is vet borring!!! en 'about the boy' daar spelen nog geeneens lekkertjus in!!! :D
|
Citaat:
.. (n) |
ik ben absoluut geen hugh grant fan.... kweet nie ik mag um nie en ik vind um vaak irritant... maar in zown soort rol is ie al beter uit te houden dan in verlegen stotterend, like nothing hill en sense en sensibility bijvoorbeeld... ik zie hem liever een wat opener type spelen zoals in bridget jones dus... en wat ik hoorde leek zijn rol in deze film wel een beetje op die in bridget dus... nou jah ik zie tijdens het werk vanzelf wel of ie de moeite waard is om een vrije avond voor op te offeren... waarschijnlijk wel :)
|
vonnem wel doop, nie hilarisch ossow, paar van die afschuwelijke plaatsvervangende schaamte momenten :D maar heb me vermaakt
|
goede soundtrack :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |