![]() |
Van Persie: schuldig of onschuldig?
Van Persie word er dus van verdacht een vrouw afgelopen weekend verkracht te hebben, maar is ie nou schuldig of onschuldig??
Tell me :) . Persoonlijk denk ik van wel, want een tijdje geleden al vertelde een oud collega van me moeder dat een vriendin van haar al aangerand was door Van Persie (al lang geleden), dus verbazen zou het me niet. |
I couldn't care less :)
|
Meisje, ga je ergens anders druk over maken.
Wij kennen de feiten niet, laat het maar aan degenen die hier verstand van hebben over. |
[v] Ik vink graag dingen aan.
|
Ik ken hem. Hij is onschuldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschil met van Persie is dat de rechtszaak van Michael Jackson afgerond is en er een uitspraak ligt. Daar kan over gediscussierd worden. Hierover is weinig te zeggen, laat staan dat het interessant is. |
Citaat:
En bovendien gaat het om twee totaal niet met elkaar te vergelijken zaken. |
Ik denk dat het gewoon weer een complot van Ajax is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe de fuck moet ik dat nou weten.
|
Schuldig, ik was er bij.
Het was best leuk. Slotje... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mouna ook voor de volgende stelling? : "Een slotje op dit discussieloze topic is wel zo gepast" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten.
En het zou me ook aan de bips plakken, eerlijk gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit eigenlijk wel een kwestie van leven en dood. Ik bedoel, erger dan dit kan het toch niet worden op de wereld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keine Ahnung.
|
Citaat:
Complot. |
Gebruiker Posts
S. 9 :nono: I'm out. |
Waarom kan het nou nooit normaal gaan :rolleyes: .. ook al mogen jullie me niet, kom dan niet reageren en laat het gaan.
|
Citaat:
|
Nou nou... beetje botte reacties...
Ik ben het ermee eens dat we echt niet kunnen weten of hij wel of niet schuldig is. Maar ik schrok ervan toen ik dat berichtje gister op de voorpagina van de krant zag staan! Het is nog maar een jong mannetje... |
Citaat:
|
kut poll
niemand was erbij, dus je kan niet weten of ie schuldig of onschuldig is... slotje :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die zaak is afgerond en daarover kan je dus discussieren.. hier weet je niks van, dus kan je ook niks zinnigs zeggen... en aangezien iedereen deze mening met mij deelt. slotje.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben Ajaccied ;) En nee, geen complot van Ajax lijkt me. Die opmerking slaat ook nergens op. Je vergeet dat van Persie samen met Ajaccieden in het Nederlands elftal moet spelen. Kan het net zo goed een PSV'er/Volendammer/Vitesse-supporter/ of FC KNUDDE supporter/ of weet-ik-veel-wie |
Citaat:
|
Geen idee, ken het dossier niet, maar voetballer zijnde is hij er dom genoeg voor.
|
Citaat:
|
auw auw auw mn anus
het is waar.. :( schuldig zeg ik je.. :rolleyes: |
vreemd he...
dat er nog geen slotje is.. |
Citaat:
|
Wie?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |