![]() |
[electronica]square-synths enzo...
mp3 (nieuwe versie):
www.screamy.net/coldswim_beta.mp3 reason (nieuwe) www.screamy.net/swim.rns zonder refills gemaakt, alleen met 3 maelstrom synths (standaard preset, geen patch) en wat reverb/delay/eq Moet nog een stuk langer worden. |
Het kan zo gebruikt worden als tune voor een Final Fantasy-spel.
Ik vind de plaat als geheel niet zo heel sterk, maar de opbouw van het nummer is wel erg geslaagd. Henk Mul ! |
ok :).
Moet de volumeindeling ook duidelijk nog aanpassen, begin is erg zacht. En het is natuurlijk niet heel erg bombastisch zonder drums. |
gedownload
ik haal even pizza's en daarna luister ik |
|
hmm, nee.. er zit niet echt een lijn in & het klinkt nogal cheap :bloos:
|
ok ik vond het redelijk complex qua akkoorden en tonen...
heb er wel wat van geleerd in ieder geval. Ben nog niet zo'n meester in de melodie. Wel vind ik dat er een redelijke lijn in zit, niet dat het nummer nou super sterk is ofzo, er mist gewoon weer wat inderdaad. maar bedankt voor c&c. |
sympathiek deuntje
|
nadeel van zoveel square-oscillators is dat 't nogal een soep wordt, omdat ze allemaal hetzelfde frequentiespectrum hebben. vooral als je er dan ook nog een reverb overheen gooit wordt 't wat onduidelijk wat je ermee wilt.. misschien meer (bandpass)filters gebruiken of ipv een square-oscillator een pulse-oscillator pakken en dan de breedte van je pulse bij iedere stem wat anders afstellen.
verder herken ik 't wel dat je gewoon wat gaat klooien met dingen die leuk bij elkaar klinken maar het wordt een stuk helderder als je begint met een melodie en die vervolgens gaat 'inkleuren' met harmonieen. voor de rest niet slecht en leuke effectjes o.a. op het midden met die arpeggios. |
Sorry maar dit klinkt echt niet!
|
ik vind het super vet maar kan aan mij liggen :confused:
|
Het is op zich leuk gedaan, alleen vind ik het erg langdradig. Zo'n nummer hoeft echt niet 6 minuten te duren.
Verder zijn de patterns die je gebruikt wel leuk, alleen je herhaalt het te lang voor er weer een variatie in komt. |
aight :)
ik blijf oefenen. |
Beter ga je drummen. Al die commodore 64 deuntjes in dit deel van t forum hehe.
|
Citaat:
|
Haha zit jij daar in? Die "blaaskaak" van asice zit daar ook in toch?
|
Citaat:
die flyer, gast :| |
Citaat:
Die gast verveelt zich gewoon te erg op zn werk :D |
Citaat:
|
Dope shit ouwe!
gooi er eens een beat onder :) µ-ziq style :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |