![]() |
red een boom eet een bever
BEETJE ontoepasselijke titel maarja wist niet hoe ik de stelling moest noemen
maar vertel eens wie heb jij vandaag geholpen (een kip door een dag geen kip te eten of je broertjes tanden door zijn chips op te eten, alles mag :p ) of gesteund met een probleem of dipje, was het spontaan of werd er om jou bijstand gevraagd, was het een vriendin of een oude vrouw op straat, vertel hier al je goede daden en laat de wereld opkijken van hoe een goed mens jij wel niet bent! want al lijkt jou goede daad nog zo onbenullig, misschien heb je wel iemands hele leven veranderd (je broertje heeft ontdekt dat hij ook zonder zijn chips de dag heeft overleefd en besluit minder chips te kopen)! ik geloof dat 1 mens het verschil kan maken. dus vertel je goede daad en verbeter de wereld! |
Niemand, ik ken op dit moment geen mensen die het verdienen om geholpen te worden.
|
Mijn werk is mensen te helpen, dus ik ben de hele dag in de weer geweest
|
.hmpf. ik vind dat iedereen het verdient.
|
Citaat:
|
Heb vanacht een gozer werk bezorgt... hij had niets te doen, dus heb ik zijn zaak onder gekotst...
toch wel aardig he? hoefde hij zich niet meer te vervelen :D |
hihi.... :p
en was het ook echt je bedoeling om die zaak onder te kotsen of heb je hem eerst bezig gehouden met bier bestellen? :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja.. tis idd (y) :D |
Nee, ik heb niemand geholpen vandaag, op welke manier ook.
Shit happens en de dag is nog niet helemaal om. |
Topictitel even aangepast.
Ik heb vandaag mijn moeder geholpen door haar nieuwe brillen te betalen, ze had zelf niet genoeg geld op haar rekening staan. En ik heb in de trein een paar keer de klapdeurtjes opengehouden voor anderen, jaja (y) |
Ik heb mezelf geholpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De directeur van de KPN krijgt weer een bonus omdat KPN weer winst gaat maken.
|
Citaat:
|
Oh, het is zo'n type :|
|
Citaat:
Dat je het serieus neemt. |
Citaat:
Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat je kop wordt ingetrapt door Lonsdale types, dat jij dat meteen linked aan een eerdere actie van jou getuigt van een bezwaard geweten. |
Ik heb iemand uit een dipje geholpen
|
Citaat:
|
Ik ga morgen mijn solicitatiebrief voor de Natres invullen
dus daarna zl ik heel veel kleine verschillen kunnen maken edit: natres = de nationale Reserve |
Ik heb je moeder geholpen.
|
tegen iemand gezegd dat haar tas open stond op CS, telt dat ook?! :p
|
ik heb ladingen mensen aan eten geholpen
|
ik heb mezelf vandaag aan een goede lading bier geholpen :)
|
Citaat:
Nee oke, ik geef toe, ik snap je post niet. |
Citaat:
|
Ik heb m'n vriendin aan een orgasme geholpen.
|
Nee, duh.
|
Mijn moeder succes gewenst voor haar examen.
geprobeerd iemand te helpen in nederlands repetitie, maar ze praatte te zachtd at ik neit kon horen wat ze wou weten. :o |
k heb koffie gezet voor mijzelf en me zussie
|
niemand
|
Nog niemand, me vriendin gaat mij juist vandaag helpen:vaderdag cadeau uitzoeken.
|
Citaat:
|
Ik heb niemand geholpen vandaag. Heb ik ook weinig zin in.
|
ik heb vandaag heel veel mensen geholpen door ze schriftelijk te melden dat hun tandartskosten niet vergoed worden :):)
|
Citaat:
Ik doe elke dag minstens 1 onbaadzuchtige goede daad, zonder dat iemand mij daar om vraagt. Geef me een goed gevoel ;) Als iedereen dat eens zou doen.... (y) Vandaag moet ik het nog doen. |
Klasgenoten met scheikundige problemen (y)
|
Voetgangers, door ze voorrang te geven bij het zebrapad zodat ze veilig over konden steken.
|
whuh ik dacht dat het red de boom eet meer specht was :p
ik heb de economie een hand geholpen door te gaan winkelen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de was opgehangen voor mijn zus! |
Citaat:
|
Een meisje wat niet is geslaagd en heel verdrietig was heb ik aan de wiet geholpen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Henk Soons
|
Meisje op m'n werk. :) :o
|
Ik heb niemand geholpen vandaag.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |