![]() |
Hoeveel huisdieren??
Hey
Ik ben ff benieuwd hoeveel huisdieren iedereen heeft. Ik zelf heb : 2 honden (waarvan 1 morgen gedekt wordt), 1 pony, 8 cavia's, 1 grasparkietje, 2 kippen (er liggen nu 3 eitjes onder dus ik ben benieuwd) een schaap en 3 vissen. In totaal dus 18 dieren en binnenkort dus meer! :D |
We hadden er eerst een hoop, maar nu niet zoveel meer..
Wat we nu nog hebben: 1 hond 1 schildpad vissen dat was het wel :o Ik heb zelf altijd ratten gehad, konijnen en cavia's ook veel... Maar die zijn er niet meer :( |
1 pers en na de zomer komt erg nog een pers bij.
Ik heb ook nog zo'n 100 mieren |
Ik heb 1 hond. Vind het wel voldoende zo.
|
Konijn: Binky :)
Hamster: Kip (al oud :( en blind :( ) 2 Goudvissen: Herman en Blub |
2 konijnen (Smurf en Trol), 4 vuurbuikpadden en voedseldieren, 1 vis in een bak, 20 vissen en ander gespuis in de vijver. En een halve kat (Morris) (is van de buren maar woont meer bij ons thuis).
|
2 schildpadden
2 konijnen hamster spin! |
Hond, poes, 2 ratten.
|
2 katten en 1 cavia (y)
|
1 hond, 2 schildpadden, 2 woestijnratten, 4 grasparkieten en een salamander. :)
|
7 katten
1 hond 3 leguanen 13 ratten 5 vogelspinnen 2 slangen 4 kikkers 2 phelsuma's 6 daggekko's 4 relmuizen 5 gestreepte grasmuizen stuk of 30 dwergmuizen, zowel afrikaanse als europese heel veel vissen en nog veel meer muizen *edit* ohja, nog 7 egyptische gerbils 2 mongoolse gerbils 1 kauw 6 degoe's 2 chincilla's.. dat wast zo ongeveer wel dacht ik... |
Citaat:
En wie verzorgt al die beestjes? :) Ik heb alleen een konijntje. Maar sinds ik op kamers zit, zorgt mijn vader voor der. |
bijen,
hoeveel weet ik niet. |
1 hond
2 paarden 3 kippen 4 katten |
We hebben zelf twee katten (Muis en Fleur), m'n ouders hebben een kat (Hercules) en m'n zusje heeft een konijn (Jeltje) en een hamster (Tommie). En ik vind dat Hercules, Jeltje en Tommie ook wel een klein beetje van mijn zijn. ;) :p
|
1 hond en 1 kat.
|
1 hond
|
had 2 honden tot gister, vandaag alle 2 afgemaakt, omdat die te vals werden :(
En heb 3 paarden, waarvan 2 in de verkoop, en zodra ze verkocht zijn, zoek ik weer een nieuwe |
2 honden, 2 katten, 1 kater, 1 cavia (andere is doodgegaan), en 3 broertjes.
|
Citaat:
Ik heb er geen, heb 5 plantjes en bij mn ouders een zusje. Wil misschien (een) vogel(s) nemen als ik een nieuwe kamer heb, alleen wil ik die dan wel uit de kooi kunnen laten, en dat is soms niet zo practisch. |
Eén kat.
|
Op mijn kot: twee goudvissen :)
Thuis bij mijn moeder: twee katten Thuis bij mijn vader: een kat |
2 katten (Loes en Tom)
En Loes is verschikkelijk dom en scitsofreen (schrijf je dat zo) en Tom denkt dattie n hond is... We hadden altijd heel veel maar tis nu wel n echt bestaansminimum... |
2 honden
2 dwergpapegaaien 1 paard 1 dwerghamster 7 kooikarpers |
een hond, 2 katers, 2 hamsters, 2 gerbils, een cavia en vissen
|
Wij hebben een hond.. :)
En ook wel vliegen en mieren zo in deze tijd vanhet jaar :P |
2 hondjes en een paard. Binnenkort komt daar mss nog een hondje en kat bij :d (bij m'n vader dan aangezien mijn ouders gescheiden zijn)
|
Twee honden
Twee katten Vijf ratten |
we hebben hier met zn allen 1 kat.
ikzelf heb 1 rat. mijn zusje heeft 2 ratten. en samen hebben we nog 12 baby-ratten. |
Ik heb hier:
2 landschildpadden 2 Franse Bulldogs 1 Maine Coon 1 haakneusslang 13 rode rattenslangen 1 gele rattenslang 1 oogloze grijze rattenslang 3 koningspythons 5 boa constrictors 1 vetstaartgekko 4 Tjiktjaks 1 hamster 1 konijn stuk of 20 voederdieren 24 rattenslang eieren in de stoof Ik zorg voor alles behalve de hamster en het konijn van m'n broertjes :) |
Complete dierentuinen hier.
|
Thuis hebben we twee kippen en een haan, en iets dat lijkt op een kruising tussen een cavia en een hond. Oh, en een stuk of tien vissen in de vijver. Op kamers helaas niets.
|
Citaat:
|
één asielnijn waar ik helemaal verliefd op ben.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 kater.
|
geen huisdieren binnen
wel buiten: ongeveer 17 katten, zo'n 80 koeien, 5 kippen en een pauw |
6 valkparkieten
1 roodrug :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar neem dan een schilderij of zo, en geen levend dier. Die dieren zitten ook maar de hele dag in een kooi, omdat jij wil kijken naar een slang. :confused:
|
Citaat:
ja daar zit wat in. |
Daar ben ik het mee eens, hoor. Ik wil best graag een slang hebben, vind het echt coole beesten. Maar om zo'n dier nou de hele dag in zo'n twee bij 1 terrarium te laten liggen, dat is gewoon triest. Ik snap niet dat mensen dieren in kooien houden en ze dan daar vervolgens meestal maar in laten. Dat is toch even goed dierenmishandeling?
|
Citaat:
|
Citaat:
Momenteel zit ik aan m'n tax, dus er worden even geen nieuwe beesten aangenomen :( (denkt aan hele zielige slang die ze heeft moeten weigeren) Silverwolf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zorg je er ook voor dat die mensen die dieren wel legaal hebben gekocht? Want eigenlijk help je het probleem van verwaarlozing van exotische dieren pas echt door mensen die deelnemen in de illegale dierenhandel aan te geven.
|
Citaat:
Silverwolf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |