![]() |
[Notebook] Hulp nodig bij een systeem
Hoi,
Ik heb jullie hulp nodig, ik ben opzoek naar een laptop maar weet niet waar ik het beste kan zoeken/kopen. Zal even vertellen wat ik ermee wil doen: - Gamen [counter-strike source & battlefield] - Muziek maken [Reason 3.0 & Cubase] [wil er eventueel extra boxen op aan kunnen sluiten] - Foto's bewerken [Adobe Photoshop] - Video's bewerken - DVD's kijken [Wil de laptop ook kunnen aansluiten om een tv] - Internetten (duh!:P) Hij moet snel zijn, goede 3D-kaart, goed/helder geluid en veel geheugen 80 gb of meer. Mijn budget is E.1400,-- Kom maar op met website's, tips, systemen enz enz! |
Iets boven je budget, maar kijk eens naar deze jongen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat soort dingen doe je niet met een laptop, die zijn daar gewoon niet echt geschikt voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want met 1400 kan je een mooi Dual Systeempje samen stellen, met een raptor en misschien zelfs 2 gb intern geheugen. Wat veel beter zou zijn. |
Citaat:
|
Zelf samenstellen. :)
|
Citaat:
|
Dit had ik voor iemand anders op het oog:
Citaat:
Op de kast natuurlijk, 130 euro is vrij veel. Op de HDD, naar 120 gb, ofzo. Of het geheugen, dat je maar 1024 mb neemt in plaats van 2048. |
Citaat:
Je moet wel altijd aan net stroom hangen, anders is je accu binnen 2 uur leeg als je gaat gamen, of video encoden of wat dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
TRUE, nahja, even in de auto pleuren, maar al die kabels vind ik zo`n klote werk:P laptop is lekker makkelijk. accu erin, i.net zoeken en gaan:P |
JEWEL 8110
15,4 WXGA Breedbeeld Intelฎ Pentiumฎ M 740 (1,73ghz) 1,73 GHz, 533 FSB, 2Mb cache 512 Mb DDR2-533 geheugen 60GB 5400 rpm 8MB cache HDD nVIDIA 6600 PCI-E 128 MB 8 x DVD +-R/+-RW (dual-layer) 54/11Mbps Intelฎ WLAN A+B+G TV-out, 56K, 10/100/1000 LAN 4x USB 2.0, Firewire, HD-Audio 5 in 1 cardreader, Infrarood Exclusief besturingssysteem 2 Jaar garantie, carry-in 1399,- Jewel is niet de allerbekendste merk, maar de 8110 komt van compal die heeft wel een aardig goede naam. De Diamond 2500 van jewel heeft meer problemen maar die komt van een andere fabrikant. De voorganger van de 8110 de 8080 komt oo kvan compal en dat is een prima laptop. Zo zijn er nog meerdere merken die laptops bij compal inkopen. (packard bell = nec) |
jammer van die kleine langzame HD
|
Citaat:
|
Citaat:
@Party-P jammer van maar 512 mb. Rest is wel top. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |