![]() |
Herexamen
Wie heeft er een her!?
Ik heb er !*(#!)@ 1 voor scheikunde ... had ik zelf streng een 5.9 gerekent... met normering 0,0 (nu 0,5) en wat krijg ik? Een 4.8 !! Terwijl ik een 5.7 nodig had... op naar de her dus. |
succes
|
Ik ga Nederlands herkansen, maar ik ben wel geslaagd.
|
Scheikunde ook. 0.2 punten tekort, stomme ###normeringen. Zijn ze net nu ik 0.7 nodig heb het laagst sinds jaren 0.5.
Cevo (n) |
Citaat:
|
Ik had me gisteravond ingeschreven om bio te herkansen, maar heb die vanochtend afgezegd omdat het met oog op de loting geen zin had. :)
|
Ik heb een her Geschiedenis.
|
Ze kunnen mij vanaf nu bellen, maar ik moet waarschijnlijk een her doen voor geschiedenis.
|
Ik moet Wiskunde een Her doen om te slagen. Ik kom 0,1 punt tekort :mad:
Erg frustrerend. Scheikunde is namelijk ook onvoldoende, maar dat had ik al voorzien. |
ben makkelijk gelsaagd.
maar ga nsk2 herkansen. hoogste punt telt toch dus waarom niet!!:o |
Citaat:
kan het altijd proberen, en één 5 is natuurlijk leuker dan 2. Al ga ik er ook vanuit dat ik niet ingeloot word. |
Ik ben geslaagd, maar ik ga Duits herkansen. Maakt niet uit voor loting ofzo (heb namelijk geen loting :p) .. maar ik wil t graag :bloos:
|
geschiedenis hierzo,
moest n 5,1 hebben, was n 5,0 door die fijne normering......:( maar we gaan dr voor... |
Citaat:
|
Ik moet Economie herkansen. Ik had er al op gerekend, ben dan ookal 2 weken geleden begonnen met leren. Ik hoef maar een 5.9 te halen en dan ben ik geslaagd! Als dat niet lukt, dan weet ik het ook niet ....
|
Engels ga ik herkansen, ik ging heel het jaar voor de 3,5 maar nu sta ik een 4,4 en vind ik dat toch wel zonde van die tiende. Ga dus herkansen voor een tiende hoger, vijfje staat wat leuker :)
|
Ik ga wiskunde herren, ik kwam twee tienden tekort voor een 6, dus dat moet te redden zijn. Aan die andere 5 zit nogal een geschiedenis waar ik van baal, en die wil ik nu compenseren. Totaal voor mijzelf dus. :)
|
Ik ga natuurkunde herkansen, want ik had helemaal niet geleerd voor het examen :o Ik had alleen maar Binas doorgebladerd. Nu heb ik een 4,5 voor het ce en dat vind ik zonde, want ik stond eerst een 7,1.
|
Ik ga scheikunde doen, al maakt het voor geslaagd zijn of loting niks uit.
Ik had het voor mijn doen slecht gemaakt en ach als ik de mogelijkheid heb te herkansen doe ik dat maar :) Niet dat ik van plan ben te gaan leren :o |
Her voor natuurkunde. 6 tiende hoger. Moet te doen zijn, zeker met de stoomcursus in Leiden :O)
|
Ik kreeg midden in de examens nierbekkenontsteking dus moet er nog 2 maken. maar heb de rest wel al gehaald, en vind dat het niet echt onder een her valt ;)
|
ik ga engels herren, had 2 tiende te weinig voor een 7.
daardoor stijgt mn eindgemiddelde maar liefst met 0,07 punt :o en dat maakt dat ik naar een hoger lotingsklasse ga :rolleyes: |
Citaat:
|
Iedereen super veel succes met de her! Hopen dat jullie alsnog een feestje kunnen vieren.
de rest die het voor een lotitng gaat doen ook veel succes! |
ik ben geslaagd met twee vijven, eentje voor engels&eentje voor eco.
engels miste ik 1tiende, eco 2tiende. ik ga engels herren omdat ik daarvoor niet hoef te leren.. |
Ik ga een her doen voor Engels, ik had maar een 8,7. En dus een 9 op mijn eindlijst.
Als ik 2 fouten maak op mijn eindexamen heb ik een 9,4 of 9,5 en dus een 10 op mijn eindlijst. Dus ga ik een her doen om te proberen die 10 te halen. |
Luck, Type. Ik had nog overwogen Engels te herren maar daarvoor moest ik een 9,9 halen om een 10 te krijgen. Ik geloof dat ik met 1 fout al onder de 9,9 zou zitten.
Dus ik her Biologie. Had een 6,2 en voor een 7 had ik 6,5 nodig. Die dus maar omdat het m'n enige punt onder de 7 is. |
Citaat:
|
ik irriteer me alleen maar aan die mensen die voor lol gaan herren (die dus al geslaagd zijn), sommige hebben juist die extra ruimte. stilte en zuurstof hard nodig zoals ik
en ik heb een her, wb1,2 :s |
ik ga engels herkansen. 1. omdat ik het heel leuk zou vinden n negen te staan op mn lijst (just for fun) 2. mja nee dat was het wel :D
|
Citaat:
Veel succes iedereen (y) ! |
Citaat:
|
Ik ben geslaagde en was van plan Nederlands van een 6 naar een 7 op te trekken maar toen had ik ineens een 5 voor economie :| magoed nou ga ik economie dus herkansen....heb een 6.6 nodig voor een 7 en als ik dat haal sta ik een 7 gemiddeld....das nog een stapje makkelijker in de loting :D maar ik ga van een 6 uit en dan sta ik een....6.8 gemiddeld.
|
Ik ga scheikunde herkansen, moest een 6,1 halen en haalde een 4,9. Terwijl ik dacht dat ik minstens een 6,2 had gehaald...:S
|
Citaat:
Ik had me vantevoren al voorgenomen iets te gaan herkansen. De mogelijkheid is er, dus waarom niet? Voor Nederlands hoef ik toch niet te leren. En bij mij scheelt het heel erg per examen bij Nederlands, dat heb ik bij het oefenen ook gemerkt. Hopelijk heb ik nu dus wat meer geluk :) |
Citaat:
|
Heb een her voor economie. Kwam uit op een 5,45 :s (n) Naja, deze keer ga ik voor de 10, want ken de stof na gisteren en vandaag al dromen. Geleerd, 3 oude examens gemaakt, nagekeken, aantekening etc. Komt wel goed. Was er vorige keer gewoon met mijn hoofd niet bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis poep, gister defqon en nu in dit weer leren ... yeah right :mad:
|
Pfff jah, echt bout..leren met dit weer. Kheb ook het id dat ik de boekjes van gesch. nu wel van binnen en van buiten helemaal ken, dus weet eigenlijk niet wat ik nog verder kan leren.
Maarja...nog ff volhouden :| |
ik moest kiezen tussen duits en geschiedenis, allebei nét niet gehaald, stomme normeringen. maar het gaat dus duits worden, want ik heb de spinning jenny al ritueel verbrand :rolleyes:
|
Hahaah, succes!! (y)
Ik kon ook kiezen tussen duits en geschiedenis, maar duits moet ik veel hoger halen..dus doe ik gesch. maar, zucht........ |
k heb ook t idee alsof ik alles al weet ... mja zou je net zien dat het weer net te weinig is ... *leuk als je maten nu op het strand zitten*
|
*wil dat het NU woensdag is!* :mad:
|
Had twee tienden te kort op frans (ondanks de vele klachten nog een te lage normering :( ) En vier tienden te weinig op wiskunde.... Maar omdat ik geen garantie heb dat ik frans nu wel goed ga maken, ga ik dus wiskunde doen. Ik denk dat het wel gaat lukken, maar het is wel non stop leren deze laatste vijf dagen :s
|
Mag je trouwens je examen inzien als je een her gaat doen?
|
Joah heb ik ook gedaan, maar je mag alleen de dingen overschrijven, maar niet kopieren :rolleyes:
|
Citaat:
|
geen id
ik ga natuurkunde doen..had 0,1 te weinig voor een 7..en dat zou anders m'n enige 6 zijn en daar baalde ik nogal van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |