![]() |
vriendje / vriendin die raar doet
hey
ik heb een vriendje die soms beetje vaag doet.. niet als ik bij hem ben en we elkaar zien maar vooral als we elkaar een dag niet zien en elkaar spreken via sms. dan probeert ie me vooral jaloers te maken hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? |
Waag een poging in het Nederlands meid
|
Ik heb geen vriend die dat doet...moet ie ook niet doen, zodra hij daarmee zou beginnen zou ik hem toch duidelijk maken dat ik geen behoefte heb aan dergelijke informatie en dat ik ook geen zin heb dat hij mij dergelijke dingen verteld.
Als je wilt weten waarom hij het zegt, vraag het hem dan. Hij is de enige die dat weet, voor mensen hier zal het gokken zijn en daar heb je niet zo veel aan, denk ik. |
ik snap niks van je verhaal?? :confused:
|
Ik weet weer waarom ik altijd voor oudere vriendjes ga.. die hebben dit stadium al gehad. :o
Waarom-ie het doet maakt niet zoveel uit, als jij er geen behoefte aan hebt moet je 'm dat zeggen. Als-ie doorgaat word je een keer goed boos. Gaat-ie daarna nog door, kan je 'm dumpen. Je kan 'm op zich ook gelijk dumpen. |
Ik denk niet dat hij dat serieus bedoelt, maar dat hij dat gewoon zegt om je jaloers of onzeker te maken, het is gewoon een kl**tzak, waarschijnlijk is hij simpelweg gefrustreerd of zo. Het zou echt zonde zijn als je je hierdoor uit evenwicht laat brengen.
|
oow ahah nu snap ik m...(...is een naam:p) mja das niet leuk van m! gewoon zeggen dat je er niet van gedient bent!!!! bijten met die hap, niet over je heen laten lopen!
|
Citaat:
ik laat ook niet over me heen lopen hoor! |
maar wat zeg je er dan van tegen hem??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hoe reageert hij dan?
|
Citaat:
weet ik nog niet. dat ene smsje van hem stond ook in dat ie geen bltg meer had duzja maar denk opzich dat hij wel beledigt was erom :) |
terecht, moet ie maar niet van die domme dingen zeggen...
|
Citaat:
ja inderdaad. hij denkt zeker dat hij grappig is ofzo maar dalijk ben ik opeens weg bij hem en dan praat ie wel anders:) |
Pubertijd, tekort aan aandacht etc.
|
of niet en gaat ie naar die ander toe (Y)
|
Citaat:
|
nou echte liefde
|
Citaat:
daartoe ga ik mezelf niet verlaagen:) |
Citaat:
|
nee maar het feit dat hij zo doet, en jij zo reageert, zegt mij al genoeg. Dat jij er niet achter aan moet lopen dat klopt. Dat zou dom zijn. Maar dat hij zulke dingen durft te zeggen, getuigt nou niet echt van iets serieus
|
[QUOTE]EZBlade schreef op 17-06-2005 @ 11:57 :
nee maar het feit dat hij zo doet, en jij zo reageert, zegt mij al genoeg. Dat jij er niet achter aan moet lopen dat klopt. Dat zou dom zijn. Maar dat hij zulke dingen durft te zeggen, getuigt nou niet echt van iets serieus [/QUOT ja dat is jou mening :) en die mag je hebben natuurlijk! :) |
Citaat:
|
ik zou dat niet erg waarderen als mijn vriend dat tegen mij zou zeggen
|
Citaat:
ja idd het hoeft niet mijn ware te zijn:) denk dat ik eerst nog meerdere relaties krijg ik ken namelijk weinig mensen die vanaf hun 16e elkaar al kennen en nog steeds een happy leven hebben:) |
ik ben trouwens nu wel down met je onderschrift, nu ik dit topic gelezen heb (Y)
|
Citaat:
ja precies JIJ en ken JIJ mij? ik dacht van niet toch:) |
nee, maar dan nog vind ik hem wel ok.
en ik heb ook niet het idee dat ik je wil kennen eigenlijk |
Citaat:
Volgens mij is het voor beiden slimmer om gewoon lekker vrijgezel te zijn en te gaan "rondneuken" :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb wel een vriendje dat raar doet, maar dat is dan weer normaal voor hem :confused:
|
Citaat:
|
nee die heb je gewoon
|
Citaat:
|
Ja en toen dumpte ik haar.
|
Citaat:
|
zucht...
Je gaat zelf al niet serieus om met je relatie, dus je kan niet verwachten dat hij het doet. Ga óf serieus doen, óf maak het uit. Dit slaat gewoon nergens op...:rolleyes: |
wees blij dat je een vriendje hebt
oh neej nu moek weer huilen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |