![]() |
Make up
:)
|
Ik heb meestal vrij weinig make-up p. Enkel een beetje mascara en wat oogpotlood soms.
|
Trouwens de meiden mogen stemmen wat hun mooi vinden / ophebben ..
Maar de jongens mogen ook stemmen wat hun het liefst hebben / mooi vinden .. :) |
Ik heb vaak geen make-up op, maar dat komt omdat ik standaard haast heb 's ochtends :p
Als ik wel make-up op heb is het vaak wat mascara, oogpotlood en beetje lipgloss. Dus dat valt bijna niet op eigenlijk :D |
Gewoon normaal, niet te veel en niet te weinig.
|
heb dagen dak helemaal niks op heb en dagen dat ik foundation, mascara en kohlpotlood gebruik. dus ik heb normaal gestemd.
|
Normaal gewoon alleen poeder, masara en oogpotloodje, met stage of praktijklessen op school de hele reut; foundation, conceiler, poeder, blusher, wenkbrouwpotlood, oogshaduw, mascara, oogpotlood en lippenstift, maar wel subtiel. Echt zo'n zichtbare dikke laag vind ik smerig.
|
mascara, anders lijk ik chronisch stoned
en soms foundation, als ik er echt heel belabberd uitzie. |
Niemand die toegeeeft dat hij/zij veel make-up gebruikt :nono:
Ik gebruik normaal make-up, soms weinig make-up. |
eh ja wat is weinig. mascara & oogpotlood vast wel.
|
soms niks, als ik geen zin heb, maar meestal normaal, ik maak alleen mn ogen zwart (smokey eyes), verder niks.
|
Veel make-up
Ik vind veel make-up wel erg mooi, maar dan wel op een manier dat je geen dikke pannekoek op je gezicht hebt met 5 kleuren oogschaduw en een dikke flats blusher ofzo, het moet wel mooi gedaan zijn. Ik heb als ik echt uitpak wel vrij veel make-up op, maar meestal normaal |
pff ik ben gewoon de enige die geen make-up draagt? :|
Klinkt misschien raar maar ik vind het gewoon niet mooi bij mezelf... mijn ogen zijn al (te) groot vind ik zelf, dus dan lijken ze nog groter.Waardoor je dat baby-face effect krijgt, en ik altijd al te horen krijg dat ik eruit zie als 14. Mijn wimpers zijn al te donker en te lang, als ik mascara opdoe en knipper met m'n ogen dan zit het boven m'n ogen. Ik zit altijd in m'n gezicht te wrijven dus dat gaat ook niet werken. Verder zie ik er niet lelijk uit ofzo ( niet egoistisch bedoelt) en moet je make-up onderhouden. (kijken of het nog goed zit, niet uitgeveegt etc) dat is gewoon niks voor mij.... :| |
Citaat:
|
kuttopic :)
|
Weinig tot geen
|
steeds vaker veel dus ik heb maar veel gestemd.
mascara en oogpotlood, veel. en potlood + poeder op een wenkbrauwen. dun lijntje boven mn wenkbrauw en dan inkleuren met poeder. en ook lippenstift zo af en toe. maar ik durf niet te vaak lippenstift op te doen want het staat soms zo wanstaltig in combinatie met mn haar. |
geen make-up
|
Foundation
Mascara Oogpotlood Grijze oogschaduw 2e kleur oogschaduw.. (hangt ervanaf wat ik aan heb, als t iets roze is, dan met roze.. soms paars en anders met bruin of een beetje wit, hangt van mn bui en mn tijd af) Ik vind dat ik normaal tot veel gebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
precies
|
Mascara,oogschaduw en als mn huid puberaal doet foundation
|
wat is normaal?
wat is veel? wat is weinig? wat ik veel vind, kan iemand anders normaal vinden... |
ik draag geen make up omdat ik zo lelijk ben dat zelfs dat niet helpt :p
eigenlijk gewoon omdat het me niet boeit :confused: |
Geen tot weinig make-up. Soms wat poeder en de laatste tijd ook weer af en toe mascara maar meestal niet.
|
Ik ben echt een meeuwenflats zonder mascara (n)
|
Ik heb gestemd op 'weinig make-up'...vaak heb ik alleen mascara op en heel af en toe oogpotlood. Maar als ik nergens heen hoef ofzo heb ik geen make-up op. Mijn huidje kan ook niet goed tegen die troep op mn gezicht en heb er ook geen geduld voor :o
Ik vind het bij vrouwen het mooist als ze weinig make-up op hebben, anders krijg je zo'n schilderij-effect... Van die foundation ofzo vind ik trouwens helemaal niet mooi (over die superbruine heb ik het dan), want dan is het zo'n plamuur-effect (n) |
ik heb op veel make up gestemd omdat dat stoer is maar ik gebruik niet heel veel make up want daar ben ik te dom voor :)
http://www.vamp.org/Siouxsie/Images/s-devil.jpg ik wil een visagist :) |
ik stem NIET want ik ben in de war en ik weet eigenlijk niet OF ik veel make up gebruik, ik gebruik veel mascara HEEL VEEL ZWART KOHLPOTLOOD ZWART ZWART ZWART 666 rode of doorzichtige lipgloss en bronzingpowder en af en toe ook oogschaduw.
hmmmmm jullie vinden me een sloerie heh :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
Ik bedoel het niet egoistisch maar het is gewoon zo, ik hou niet van make-up doe mij maar puur natuur om het zo maar eens uit te drukken. Ik ben niet super knap nee als dat is wat je erachter zoekt, maar ik ben geen krentenbol dat ik 5 kilo poeder nodig zou hebben om alles een beetje bij te poetsen... En ja ik heb het weleens gedragen en het is gewoon geen succ6, en niet mijn smaak. PUNT mensen verplichten je bijna om make-up te dragen dat slaat echt nergens op man. |
Citaat:
ik denk dat ik er niet "tuttig" genoeg voor ben ook, ik zit ook altijd in m'n ogen te wrijven etc. |
Ik vind het een normale hoeveelheid, maar ja wat zegt dat?
|
Geen make up
|
Citaat:
|
Na veel wangedrag vond ik het tijd voor een serieuze nette post.
Ik vind persoonlijk, een meisje is pas mooi als ze zonder make up mooi is. Daarom het liefst GEEN makeup. Al hoewel een beetje makeup ook wel leuk kan zijn, maar het liefst dus niks. |
Citaat:
Niet iedereen die in NIET in z'n ogen wrijft is tuttig. ot: Ik draag meestal gewoon normaal make up, mascara, oogpotlood, oogschaduw. Maar geen lagen foundation oid. Soms ook lipgloss, maar meestal alleen labello mmm. Soms gebruik ik ook best veel en dan smeer ik lekker veel oogpotlood en doe veel zwarte mascara op als ik uitga of een feestje heb. |
Citaat:
|
weinig make up
|
Normaal make up..
Mascara.. labello, lipgloss... beetje rouge soms op mn bleke wangetjes :( Als ik uit ga ofzo dan maak ik er wel werk van :cool: |
Nee, niet heel veel
Maar als ik mascara op doe heeft het bij mij ook best wel een dramatisch effect, dus kan het er ook aardig ordinair uitzien. Normaal een beetje rouge en lippenbalsem En als ik de tijd heb doe ik mascara op, maar vaak is één oog perfect gelukt, en de wimpers op mijn tweede oog transformeren zich dan tot drie dikke wimpers en dan is eigenlijk alles mislukt. Meestal haal ik het dan ook weer eraf :p |
weinig meestal alleen mascara en soms een beetje ogenschaduw en als ik thuis of megabrak ben meestal niks.
|
Citaat:
ik gebruik wel bijna altijd oogpotlood en mascara en poeder en als ik zin heb ook andere troepjes, want ik hou wel van lekker schminkenn. |
oogpotlood, oogschaduw en mascara... dan wel vrij dik opgemaakt maar de rest van mijn gezicht eigenlijk nooit. Wil binnenkort eens kijken voor iets van poeder ofzo maar volgens mij staat dat stom
|
weinig; mascara & lipgloss/labello.
|
mama geef me je maaaaake up (8)
|
mensen zonder mascara zien er uit alsof ze stoned zijn :(
|
zonder make up wil ik liever een zak over mijn hoofd
ik stem dus voor veel. |
Relatief veel make up;
- vloeibare eyeliner - kohlpotlood - 2 kleuren oogschaduw (ooglid + arcadeboog) - mascara - foundation - poeder - liplijn-achtig iets - lipfinity |
laatst zei iemand dat ze geen verschil zag in mij met of zonder make up :confused: lijkt me toch vreemd, aangezien ik er zonder make up meestal uitzie als n lijk en als ik me opmaak maak ik mn ogen zwart, dus je ziet wel degelijk iets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |