![]() |
[GEZ] goedkope verrotte simlockvrije mobiel
eisen: zo goedkoop mogelijk, ik moet er mee kunnen bellen en smsen, er moet een oplader bij zitten en hij moet niet binnen 2 uur opnieuw opgeladen moeten worden
iemandddd ? |
ik zag laatst een mobiel bij de wibra voor 10 eurie, plus beltegoed.
|
Citaat:
:) |
Misschien handig te zeggen waarvan die simkaart is?
Dan kun je evt ook een mobiel nemen met die simlock erop :) |
ik heb wel een oude mobiel maar niet simlockvrij.. van tee mobielee (T-MOBILE) heb je daar iets aan?
|
Citaat:
maargoed, mn simkaart is van telfort, voor het geval dat :) |
Citaat:
welk model en wat wil je ervoor hebben ? |
Citaat:
|
uhm.. het s een alcatel.. 2 jaar geleden voor mn verjaardag gekregen was toen.. 80 euro ofzo??? maar heb er maar een half jaartje begruik van gemaakt want toen kreeg ik de mobiel van mn zus.. hij is met oplader en je kan smsen en bellen..
|
Citaat:
en nogmaals, wat wil je ervoor hebben :) |
Ik heb een siemens c45 te koop, simlokvrij, met oplader en werkt goed.
Ik wil er ongeveer 20 euro voor hebben. |
ik heb nog een simlockvrije nokia 5210 met lader
wil er ongeveer 15 euro voor hebben maar daar komen dan nog wel verzendkosten overheen en ik weet niet hoeveel dat is als je intresse hebt mail naar: summes_ridet@hotmail.com |
ja uhm.. 20 euro ongeveer? maar dan nog verzendkosten.. of je komt hem ophalen dan niet natuurlijk.. en als je wilt mag je de simkaart er ook bij want die gebruik ik toch niet.. :D
|
Hmjah, je moet eens kijken of je nog ergens de Tele2 / Telfort actie kunt vinden waar je voor 10 euro een cheap ass nokia (gelijk aan de 3310 maar nieuwer model + lampje :D ) kunt krijgen incl een 10tje btg. Deze is simlock vrij kwam ik tot m'n verbazing achter.
Ik heb em zelf ook bij de Kruidvat gehaald tijdje geleden. Zal ws nog wel ergens verkrijgbaar zijn. Succes. |
Citaat:
|
voor 10 euro is elke mobiel simlockvrij...
|
Citaat:
|
Citaat:
En 15/20 euro is me dus teveel :) |
Citaat:
|
Is er nog aan die gsm van het kruidvat te komen?
Op de site kan ik namelijk niets meer er van vinden, en ik ben echt al superlang op zoek naar die gsm, voor niet al te veel geld (denk dus 10/15 euro). Dus mocht iemand hier hem kwijt willen, dan wil ik hem ook wel 2e hands :p |
Citaat:
Toestellen zijn nog ruim op voorraad, actieperiode is nog niet voorbij. Bestellen kan op 0900-2022838 (geen reclame, er word naar gevraagd :rolleyes: ) Gaat dus om Nokia 1100 voor 9.95 + 3.95 verzendkosten dus totaal 13.90, kan je contant betalen aan postbode en er zit 10,- btg bij. Eerst ff opwaarderen dus.. btg opmaken.. je eigen sim d'r in en hoppa. Mobieltje voor winkelwaarde van 60,- eigenlijk voor 3.90 gekregen. :p Als je vraagt bij dat nummer dan zullen ze zeggen dat het toestel een simlock heeft gedurende 1 jaar na aankoop, maar dat is BS. Al die toestellen zijn simlockvrij. :) Alstu. |
Erm, die post is dus van mij. :D
Ik was nog ingelogd als m'n vriendin. :o |
aah oke, thanks :)
hoelang is de levertijd vanaf dat je hebt gebeld? weet je dat toevallig ook? |
2/3 weken ongeveer. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |