![]() |
Wat als je geen zin hebt om te koken?
Wat doe jij het liefst dan..?
Ik ga voor uiteten :) . |
Dan zal ik meestal toch gewoon moeten koken. Vaak maak ik dan iets simpels. Als het kan ga ik dan wel bij vriendinnen eten, dat is ook nog eens extra gezellig. Uit eten is me over het algemeen te duur.
|
Pizza pizza pizza pizza
|
Citaat:
|
Pizza of iets anders wat makkelijk is (rauwe groenten, aardappelpuree uit een zakje)
|
Dan ga ik wel wat simpels klaarmaken.
|
Afhalen/bezorgen - Pizza/Chinees :)
|
niet eten
en daarna afhalen/bezorgen ik denk als laatste bij vrienden eten, die ga ik daar niet (altijd) mee lastig vallen:P |
Toch koken?
|
Ik heb gestemd op 'uiteten' omdat ik dat het liefst zou doen, maar ik denk dat ik meestal zou gaan afhalen...
Momenteel kookt mijn mama nog bijna elke avond en heb ik zelf wel vaak zin om te koken dus is het eigenlijk nog niet voorgevallen. |
heb afhaal gestemd, maar eigenlijk eet ik als ik geen zin heb om te koken gewoon diepvriespizza, of brood of iets anders dat heel makkelijk te maken is. Heel af en toe ga ik naar de friettent.
|
Citaat:
Maar wij hebben ook altijd wel wat restjes in de vriezer staan, dus die worden ook nog wel eens opgewarmd dan. |
Dan ga ik iemand regelen die voor mij gaat koken. Mocht dat niet lukken, lang leve de pizza.
|
pizza, frieten, hamburger, kebab... keus genoeg!
|
niet eten.
ik ben zo lui. |
Anders. Ik pleur een pizza in de oven :)
|
Meestal geen van de 4 opties die daarboven staat in die poll. Zeer onvolledige poll naar mijn mening. (n)
Naja, ik kook dan bijna nooit, maar als ik geen zin heb om te koken wordt het gewoon broodjes eten / kant-en-klaar-zooi / diepvriespizza. :p Uiteten is te duur, niet eten sowieso geen optie (als je honger hebt eet je toch? :confused: ) en bij vrienden/familie eten alleen als het hun uitkomt. |
Ben net thuis van m'n werk... heb ff friet gehaald.. want ik heb nu niet echt zin meer om te koken ;)
En dat doe ik dus ook het liefst... ben te moe om nog uit eten te gaan... vrienden hebben allemaal allang gegeten en zo'n diepvriesmaaltijd moet ik een half uur op wachten terwijl ik nu honger heb... Dus voor mij is het: Afhalen/bezorgen. |
Als ik écht geen zin heb, dan eet ik niet, of echt iets heel simpels; boterham met kaas bijvoorbeeld. Maar als ik een beetje geen zin heb, dan maak ik maar zin :P Meestal kook ik dus wél.
Als mijn vriend geen zin heeft, dan doet hij aan afhalen... dat is meestal zo :P |
gewoon iets simpels etendan maar
|
Zooi broodjes smeren :).
|
Dat laatste, misschien vraag ik zelfs of iemandnaar mij wil komen, want voor zn tweeen koken is nog altijd leuker dan alleen. Maar ja, het zit er helaas niet altijd in, heb niet zoveel vrienden, dus soms gewoon maar brood eten dan.
|
Brood, shoarma, goed magnetronvoer van de AH (boerenkoel, andijviestamppot :p)
|
Laten bezorgen of zelf ff halen. :)
|
wat ik het liefst doe is uit eten, maar daar heb ik natuurlijk lang niet altijd geld voor.
Anders: witte spaghetti maken (is dat koken?) pizza tosti chinees doe je me ook een plezier mee, maar dat vind ik eigenlijk ook een soort van uit eten gaan. |
Citaat:
|
Ik bel dan een vriend(in) op en ga dan met diegene eten. Dan vind ik koken ook niet erg. Als het tegen het einde van de week is, ga ik gewoon naar m'n ouders als het kan en eet dan daar mee.
|
Ik kook toch wel ook al heb ik geen zin...
In het ergste geval pof ik een aardappel en kijk ik of er nog groente / fruit / vlees in huis is. :) |
Dan kook iets simpels, ik warm iets op, ik haal iets op, of ik bestel iets.
Maar als de vraag is wat ik het liefst doe: uiteten. |
Ik ben vanavond lui, dus ik heb gegrilde kip besteld:)
|
Ik heb altijd zin om te koken, omdat ik lekker kan koken. Ik heb nu al zin in mijn avondeten van straks (wordt erg lekker (y))
|
Als je geen zin hebt om te koken? Toch koken...
|
Citaat:
ontopic: halen, meestal kant en klaar bij de AH |
Ik mis de optie anders want... Dus ik heb maar afhalen gestemd. Maar ik zou een pizza in de oven flikkeren of een kant en klaar maaltijd halen oid.
|
brood eten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |