![]() |
Roze (lange) broek!!
Wat vinden jullie van een roze lange broek voor jongens?
|
Citaat:
Niet mooi trouwens, denk ik. Moet ik eerst zien. |
Soms kan het mooi zijn.
|
Citaat:
|
Ik zeg bij voorbaat "niet cool", ik heb het nog nooit gezien maar nee.
Ik loop zoiezo niet in roze, dus een roze broek al helemaal niet. |
(n)
|
:rolleyes:
;) |
Niet echt...
|
Ik houd niet van de kleur rose.
Maar het lijkt me wel leuk om met een rose broek mensen te shockeren. En dan moet die rose broek natuurlijk wel van leer zijn;) |
Ik vind het wel gaaf, eigenlijk (y)
|
Voor jongens: nee.
Bij meisjes kan het heel gaaf staan :). |
is het niet duidenlijk dat dit sarcasme is?
|
als het niet van dat heel zacht roze, maar van dat donkerder rose zoals ralph lauren ze dit seizoen in de collectie had, is het zeker wel mooi
|
oeeeeew
|
Gaan we nou alle kleuren broeken af..?
Roze broek kan leuk zijn, licht eraan wat voor model en wat voor kleur. |
Ik heb jullie allang uitgelegd in het rode-broeken topic dat een roze broek bij mannen mooi is ;)
|
Roze broeken vind ik niet zo mooi, rode zijn wel echt super (maar dat topic hebben we al gehad ;))
|
Ligt een beetje aan het model,de rest van de verdere kledingcombinatie en de persoon die het draagt.
Maar ik denk dat het maar een enkeling écht zal staan. |
Mijn beste vriend heeft een wijde roze broek. :cool: Dan staat het koel.. Verder weet ik het niet, je moet het type er voor zijn.
|
Ik vind het echt (n)...net als al die felle kleuren trouwens. Het lijkt tegenwoordig wel een trend onder studenten(-wannabe's)...om zo fel mogelijk gekleurde broeken te dragen...het begon met die rode broeken, nu geel, lichtblauw, oranje, roze...what's next? Ik vertik het om daarin te gaan lopen alleen omdat alle andere mensen van mijn 'hokje' ( :rolleyes: ) daarin lopen. Ik hou het bij gewone herenmode.
|
Net als oranje ...........
|
Citaat:
|
ik heb nog nooit een jonge gezien in een roze broek
ut lijkt me ook nie echt wa... ligt der maybe wel aan welke kleur.. maar in ut algemeen roze bij jonges: NEEJ!! |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |