![]() |
Beauty tips
heej hebben jullie nog leuke beautytips...en zo ja welke
Ik spoel m'n haar na het wassen altijd nog na met (ijs)koud water, daar gaat je haar heel mooi van glanzen (y) Dus hebben jullie ook dit soort tips, of dingetjes die je altijd zelf doet...?? |
nee want mijn wereld vergaat niet als mijn haar niet heel mooi glanst :):):):):)
|
neej! mijn wereld ook niet :mad:
als je dan geen normale reactie hebt waarom reageer je dan!! Ga iets nuttigs doen dan |
Citaat:
Mijn haar gaat trouwens erg pluizen als ik dat doe :confused: |
Citaat:
gewoon make-up en zo, gebruik redelijk veel cosmetica geloof ik, wil me huid mmoi houden (is moeilijk bij mij, heb nog steeds n last van acne, vooral de littkens nu dan,niet echt puisten maar ook n droge huid) op gewicht blijven, yoga, gezond (proberen te ) eten, veel water |
Citaat:
|
's Morgens was ik mijn gezicht met een nat, koud handdoekje en 's avonds met een warm/heet handdoekje. Alleen water, anders voelt m'n gezicht zo trekkerig.
|
Je niet druk maken om je uiterlijk.
|
Zwistal smeren, voor een babyzachte huid :P (maar t is wel zo)
Zo weinig mogelijk make-up. als je een dagje thuisblijft helemaal geen prut smeren. |
Make-up goed eraf halen
en weinig in de zon :p |
Nivea Young -spul. Met dat oceaan gedoe. Duur, maar óh zo fijn. Mijn huid kan niets hebben, maar dit spul wél. Ik scrub eens in de week, was m'n gezicht elke dag twee keer met de wash gel, gebruik de tonic elke dag twee keer en de gezichtscreme. M'n huid wordt mooi zacht, glad en glimt niet. Super fijn spul (y)
|
Citaat:
|
Geen make-up op smeren, als je het doet niet teveel. Anders dan krijg je zo'n make-up gezicht (net zoals Britney Spears enzo, dat mensen denken dat je gezicht er zo uitziet en dan schrikken ze zich rot als ze je echte gezicht zien).
Verder vind ik mijn uiterlijk niet zo belangrijk, hygiene vind ik veel belangrijker. |
Citaat:
|
Idd, foundation enzo kan je beter niet gebruiken, zeker niet om acne mee te verhullen, je verstopt je porieën daar echt enorm mee. Poeder ook vermijden, alleen als 't echt nodig is. Mijn zus heeft echt jaren véél make-up gebruikt, foundation en poeder en nog meer dingen, ook duur spul (waarvan je zou verwachten dat het goed is). Zonder make-up zag ze er echt bleekjes uit (dat léék niet alleen zo, dat was ook zo). Nu gebruikt ze al een paar jaar geen make-up meer in d'r gezicht (alleen mascara, geloof ik), ze houdt d'r huid goed schoon. En je ziet het echt, ze ziet er veel gezonder uit. Veel natuurlijker ook, ze heeft nu echt een zachte, schone huid. Ik sinds een tijdje eindelijk ook (y) Geen rare vlekjes of bultjes meer (y)
|
Citaat:
ook belangrijk om je huid goed schoon te houden (of je make-up gebruikt of niet, omdat bij acne vooral talg en hormonen de oorzaak zijn) bij mij zijn het nu voorl de littekens btw btw, ikg net iemand als tip niet teveel in de zon zitten, werkt bij mij altijd erg goed tegen, littekens, puistjes en eczeem; blijkbaar erg verschillend:) teveel is natuurlijk nooit goed, voor niemand nieuwe tip is ook, niet te veel/vaak/heet/lang doesjen en ook niet teveel zeep gebruiken, beter een wasemulsie die de huid niet uitdroogt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |