![]() |
7,45 = 7 of 8 ?
7,45 is een 7, of een 8?
Waar zou ik dat eventueel kunnen opzoeken? bedankt alvast voor de moeite |
STrikt wiskundig gezien is pas vanaf 7.51 dacht ik een 8 en eronder een 7
|
Dat wordt inderdaad een 7, volgens mij kon je dat ergens zien op www.eindexamen.nl
|
7,45 = 7 vanaf 7,50 wordt het een 8
|
Nee dit zien jullie verkeerd.
Een 7,45 is normaal gesproken een 7. Maar omdat je cijfer op 1 decimaal afgerond wordt opgestuurt, wordt het dus een 7,5, en dit wordt dus automatisch een 8. |
uhuh echt niet. je SE en je CSE worden gemiddeld en daar komt een cijfer in 2 decimalen in en dan geldt de regel dat vanaf een 7,50 je pas een 8 krijgt. Zo gaat het ook op het hoger onderwijs ;)
|
Citaat:
|
maar alleen voor je exames, op rapporten ed niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een 7,45 bestaat niet op het middelbaar onderwijs. Een 7,4 bestaat wel. Er wordt naar de tienden gekeken, de honderdsten worden gewoon weggehakt...
|
7
|
Citaat:
|
Citaat:
5,3+3,8= 9,1/2=4.45 |
Deze regeling werkt alleen voor SE's
|
Citaat:
|
Citaat:
(Wat ik dus niet geloof.) Wat Andijvie zegt dus. |
Citaat:
Gokje, je had een 4 voor wiskunde? 9.1/2 is namelijk toch echt een 4.55, dus een 5... (9/2=4.5 dat was dus al genoeg). |
Zoals al gezegd: voor vakken waar je een centraal examen van hebt gehad zou het een 7 zijn, en voor vakken waar je alleen een schoolexamen van hebt gehad (bijvoorbeeld Fa1, Gs1 en ANW) zou het een 8 zijn.
|
Citaat:
voor wiskunde:bloos: ach, ben geslaagd en daar gaat het om |
Citaat:
|
Dat wordt een 7. Ik stond destijds een 5,45 voor Engels en daar is helaas een 5 van gemaakt :(
|
Yep, heb een herexamen door een 5,45 voor economie. :|
|
Citaat:
--> nee : dus deze post is nutteloos want dat zei ik ook al. CE + SE = cijfer in 2 decimalen cijfers wordt vanaf 7,50 naar een 8 afgerond. Alles daaronder is een 7 (tussen 6,50 en 7,50 dus) |
Citaat:
|
:p
ok :D |
vakken die je hebt afgerond met een schoolexamen worden 7.45 = 8
vakken die je hebt afgerond met een centraal examen worden 7.45 = 7 Ik heb ook een 6.45 op mijn lijst voor nederlands Voor kcv is het wel naar boven afgerond.... 7.45 werd een 8 Ook voor literatuur heb ik een 9 door mijn 8.45 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben gezakt door een 5,45. Zijn jullie oostindisch blind ofzo? |
Het lijkt me nu wel duidelijk ja. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |