![]() |
Mii Vriend
HooIHOoI...
Kep een klein probleempje...kep een hele lieve vriend..maar doorde weeks zie ik hem zowat niet...en ik ben meestal degene die smst of belt...soms spreken we wel af doordeweeks maar we hebben het allebij druk enz..kzit nu nog in me toetsweek:S..maar kweet eigenlijk ooowk niet hoe hij een relatie ziet precies...want eigenlijk gaan we nu alleen maar in het weekend met elkaar om..we zijn nog maar 1x naar de bios geweest...met zijn 2e..en in het weekend zijn al onse vrienden er bij enz.... mja.. heeft iemand tips 4 mi?? :confused: thnQQ KoesJ |
1. leer nederlands
2. bel of sms hem en spreek iets af. gewoon met zijn 2en. zomervakantie komt eraan, tijd genoeg dus! |
Citaat:
Ik heb een probleem. Ik heb een hele lieve vriend, maar doordeweeks zie ik hem nauwelijk en meestal ben ik degene die altijd belt of smst. Soms spreken we wel eens af doordeweeks, maar we hebben het allebei druk ( ik zit bijvoorbeeld nu in mijn toetsweek). Maar ik weet ook niet echt wat hij zich voorstelt van een relatie. Nu gaan we alleen nog maar in het weekend met elkaar om. We zijn nog maar 1 keer naar de bioscoop geweest samen, voor de rest zijn onze vrienden er altijd bij. Heeft iemand tips voor mij behalve mijn spelling? Alvast bedankt. Kus Antwoord: vraag je vriend wat hij van een relatie verwacht en ga in de vakantie vaker met hem afspreken |
Ja, volgens mij is het voorstellen bij en niet voorstellen van.
Kusjes! |
Citaat:
Gaat het hier (voor zover het al serieus is) over een gewone vriend of een boyfriend (want de M staat voor Man en niet voor Meisje... :rolleyes: :o ) |
misschien is ie een vrouwelijke homo :)
maar goed, zijn dit soort topics een hype aan het worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee gewoon een homo die zich extreem vrouwelijk gedraagt.
|
meer een metro dus?
|
ja alleen dan wel eentje die echt op mannenkontjes geilt
|
- Als je je net aanmeldt en geen geslacht kiest, dan 'ben' je automatisch M.
- Als je zo typt, nemen mensen je niet serieus. - Bel/sms je vriend en vraag hoe hij jullie relatie ziet. En vraag gelijk even of hij met jou alleen wil afspreken, zonder al die vrieden erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aah ok, het is ook al een tijdje geleden dat ik dat formulier zag
|
ikke nie verstaan
|
Citaat:
|
kweeenniii hoar, ksnap ni so goe wah juh budoelt..?
:rolleyes: Met andere woorden: Leer Nederlands. Ik neem niet eens de moeite hierop te reageren. Na de eerste zin ben ik al afgehaakt (of beter gezegd: na de aanhef al). |
Watskeburt??? :confused: :D :rolleyes:
|
Ik heb er, inclusief alle commentaren over je geslacht en taalgebruik, niets meer aan toe te voegen:o
|
Citaat:
|
Mi no comprendi??? No badda dushi !
|
Pff moeilijk te lezen
maar ach, probeer van de zomer wat vaker af te spreken. Komt wel goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
128 bits Cyphah Strength Breezah-encoding. :)
|
Schaapjes, paardjes en koeien eten Hooi, mensen niet
|
Citaat:
oh my :( :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |