![]() |
je nieuwe gezellige hebbedingetjes
omg i own teh intarnets :confused: :confused: :confused:
vertel wat je nieuw hebt poeks :s(y) |
ik heb twee euro gekregen zodat ik nog maar 599 euro rood sta :)
|
dvd over wiet
boek over grafisch design tientje haze .5 liter groeivoeding organic earth |
Citaat:
- diploma. |
Citaat:
a4tje met cijfers erop heb ik gekregen :(/:) |
|
een zwart jurkje, supertof model
een donkergrijze broek met een vouw die net en hip tegelijk is weetjewel en 1 vd 3 cadeautjes die ik wilde halen, bah |
14 euro van mn pa
paspoort zak krakelingen |
een 4,0 voor geschiedenis.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: roze ronde oorbellen grote schelpjes blingbling oorbellen van de heeemaaa donkerbruin hemdje zwart hemdje ijsje linnen schildersdoek |
- gigantische pot bodyscrub van Clinic
- Charmed S2 DVD - 3 shorts van H&M - Gele T-shirt zonder mouwen van Gsus - Bruin/Roos shortje van Paul & Frank. Oh en daar is een grappig verhaal achter, luister maar: Had ik dat dus gekocht omdat de verkoper zei dat het me goed stond en mijn vriendje zei dat ook. Toen keek ik op het kasticket stond erop: "Women short" HAHA :| :mad: , ach hij is toch mooi :p - Wafel - McFlurry |
Mn loooon :D
|
Citaat:
|
Nieuwe sneakers van Nike. Helaas alleen geen foto van voor jullie ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de parade entree kaartje eten daar |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
of sloeg het 'mooi teken' niet op die afbeelding? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
drinken voeding' gehaktballetjes kanariegeelshirt met een zwart kanarie erop die heeel boos kijkt paars shirtje groen shirtje spijkerbroek hakschoentjes inkopen gedaan :cool |
Citaat:
|
Citaat:
|
- witte boxer met kersjes
- roze boxer met palm/bloemen print - geel onderbroekie met strikjes print - roze onderbroekie met hartjes - Slutty ondergoed setje van JWLZ met dobbelstenen en 'Wanna Play With Me?' print. |
Citaat:
|
:confused:
Waar heb je 't over Oot? |
ja binnenkort engeland toch (y)
|
een Waterman vulpen
een zwarte haarband een nieuw shirtje kungfu schoentjes |
volgens mij heb ik helemaal niks gekocht vandaag :eek: :| :confused:
dus was mijn laatste hebbedingetje euhh.. nieuwe elastiekjes van de h&m :confused: |
Citaat:
:bloos: :o |
mijn gewone nickname die ik verloren had dankzij een within temptation topic :confused:
|
mn campingstoeltje voor op vakantie :D
|
Citaat:
het is gewoon een draak, geen tribaldraak :nono: |
groene schaaltjes en bordjes
extra bestek, zodat ik niet metteen na een dag door mijn bestek heen ben. ontstopper voor mijn wasbak want het water liep niet meer weg (en in dit geval was dat ergerg erg vervelend). topdrop (wat wil een mens nog meer) |
ik dacht leuke nagellak te kopen maar het was nare en toch heb ik het op gesmeerd :confused:
|
Citaat:
hehe. laatste aanwinst 500 euro en nog meer bier en een fles wijn (y) |
Ik heb Starcraft gedownload (y)
Bikkelspel uit de oudheid :) |
ik heb ruzie
ennn eeuh ikeadingen en een heel leuk dekbed en een rose lamp ikea de gekste denk ik |
|
mijn examenlijst :)
en cd van krezip! |
Bier
|
nagellak waardoor ik nu parelmoeren snoepnageltjes heb :p :)
|
een zwarte rok met een grote witte bloem
en zwart kettinkje een grijs vestje (met alleen mouwen, weetjewel) cLOUDDEAD - Ten LP een zwart shirtje |
voor vader vaderdag
witte rl polo 2 x Hennessy |
oorbellen met een parelmoeren ovaal iets eraan :confused:
oorbellen met groen/blauwe kraaltjes limoengroene bikini mintgroene broek & spijkerbroek indian rose onderbroekie met kersen |
Gek spiegeltje
Nachtcrème (was op) Mascara Vaderdag cadeautje voor pa en schoonpa Oja, jurk voor een feest vanavond Schoenen voor bij de jurk Ding voor in mn haar voor bij de jurk en de schoenen Ennem.. Nee, dat was t. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |