![]() |
Daphne Bunskoek word de vaste presentatrice van Boulevard
Leuk of niet??
Persoonlijk voel ik hier echt niks voor :| .. |
RTL Boulevard?
gaat ze dan bij twee zenders tegelijk werken? Dat is normaal toch niet zo vaak? Ze heeft toch ook net dat ene nieuwe programma op nederland1 ofzo? |
Presentatrice heet zoiets.
En ik vind het goed, want Daphne is lekker. Dus meer Daphne op tv is goed. (y) |
Ik keek dat programma toch al niet.
|
Ben benieuwd. Denk wel dat het beter is dat het geen man is. John Williams aaaaaaaaaargh die was slecht
|
Ze gaat dus niet naar RTL 4.
Bekijk onderstaand artikel (is van 15 juni) Citaat:
|
Ze maakten het vanavond bekend bij Boulevard en je hoorde het nog uit d'r eigen mond ook.
|
Nobody cares!
|
Zonde. Ik vind dat Daphne Bunskoek wel betere programma's kan presenteren dan Boulevard. :s
|
Het is wel een geschikte keus. Zij is tenminste niet zo'n domme persoon als Winston "ik-ben-hip-want-ik-heb-in-Goudkust-gespeeld" Gerschtanowitz of John "kijk-mij-eens-nonchalant-kijken" Williams.
|
Op telegraaf.nl stond ook iets dat ze misschien mee gaat helpen bij Yorin travel.
|
Ik weet niet wie Daphne Bunskoek is en ik keek het programma niet, dus het kan me eigenlijk niets schelen.
Maar ze wordt de vaste presentatrice van Boulevard, lijkt me. |
klopt.
je moet er wel ff bij vermelden dat de bron yorin fm is he! (dat wilde ze graag, zeiden ze vanmorgen op de radio) |
Citaat:
|
Zij is oke, ik zag haar alleen nooit als roddelmiep. :confused:
|
Daphne is echt (y) Zij is puur en zuiver en niet zo nep als John 'belspel' Williams.
Ze gaat trouwens ook YorinTravel deels presenteren! Ze krijgt het dus lekker druk met 4 programmas :| Goedemorgen Nederland Yorin Travel RTL Boulevard en ik wil een wens of iets dergelijks Wel leuk voor haar, als ze maar niet zo wordt uitgemelkt aan Tooske :o |
Citaat:
|
Fout zeg. Ze wordt er bijna een stuk minder leuk door.
|
Ben benieuwd! Ik vind Daphne echt hip! :cool:
Maar vraag me af hoe ze zoiets zal doen.. vind d'r niet echt zo'n roddelmiep.. Ben iig blij dat John en Winston weg zijn (die waren écht heel slecht) en dat er nou 's een vrouw komt: Vrouwen aan de macht :D :bloos: |
Is het nou eigenlijk aan of uit met Jeroen Pauw? :o
|
Vreselijk wijf. Verneukt boulevard alleen nog maar meer (n)
En Yorin travel was altijd leuk, komt ze daar ook al :eek: zucht |
Citaat:
|
Het is wel een aardig mens, maar ze heeft niets te zoeken op televisie.
|
k wil Lotte terug bij Yorin Travel :o
|
Wij willen BEAU!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk bijv. aan staatssecrateris of directeur (ipv secrateresse en directrice, al mogen die natuurlijk ook wel). Emancipatie heet dat... On-topic: I couldn't care less |
Citaat:
waarom klik je dan op deze topic :) ;) :p |
Citaat:
On-topic: ik herhaal mijn vraag: is het nu aan of uit met Jeroen Pauw? |
het is uit met jeroen pauw
|
Beau. :(
|
Huh? Zij past toch helemaal niet bij dat programma. Ze is daar volgens mij veel te nuchter voor. En ze past toch ook helemaal niet bij die andere presentatoren, of gaan die ook weg?
|
Citaat:
De andere presentatoren blijven voor zover ik weet :o |
Haha, ik vind tmf echt niet te vergelijken met rtl boulevard. Totaal anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Shownieuws moet dood. Sowieso moet heel SBS6 dood. En dan vooral Gerard Joling en Viktor-tandpastasmile-Brandt. :mad: |
Citaat:
Shownieuws weet van de ontsnapte kat van Gerard Joling nog een amazing discovery én Shockdoc te maken... :( |
Ik vind ook dat meisjes/vrouwen en jongens/mannen allebei een ander soort humor hebben en dat die sadistische humor van mannen beter bij Boulevard past, ik zie een vrouw gewoon niet zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, die valse nichten in combi met beau was geniaal (y) Maar goed, dat is ieders smaak natuurlijk. |
Mooie carrieremove, maar ik vind haar niet echt heel goed bij 't programma passen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |