![]() |
Cijfers op diploma?
Yo mensen,
Komen je cijfers op je diploma? Ik heb vandaag namelijk mijn diploma gehaald, maar er is wel een cijfer voor verbetering vatbaar. Mijn lust om te leren, echter, is verdwenen. Komen de cijfers op je diploma, of is het inderdaad alleen de diploma die je later aan je werkgever laat zien? |
Citaat:
die staan op de cijferlijst die je erbij krijgt :) (voor zover ik weet) |
Je krijgt een diploma, daar staat alleen je naam, geboortedatum en plaats en waarvoor je geslaagd bent enzo op. Daarbij krijg je een losse cijferlijst en daar staan je cijfers op :)
|
Ik heb nu een voorlopige cijferlijst, ivm herkansingen. Maar word de definitieve cijferlijst precies hetzelfde qua indeling enzo? Hier staan namelijk alle cijfers op en ik dacht dat bij je diploma alleen de eindcijfers staan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
staan de cijfers in twee decimalen of één decimaal?
want dan heb je weer bv: 7,45 wordt 7/8? |
Citaat:
Dus op deze fiets: Wiskunde: SE=5,4 CSE=6,1 Eindcijfer=6 Bij je eindcijfer staat het dus niet meer met decimalen. |
Wat Smobbo zegt: SE en CSE cijfers staan er met één decimaal op, het uiteindelijke eindcijfer zonder decimaal. Op mijn cijferlijst staan de gemiddeldes van SE en CSE en dan het uiteindelijke eindcijfer. Op m'n diploma staat niets qua cijfers (of heel misschien achterop de uiteindelijke eindcijfers...dat weet ik niet meer en ik weet ook niet waar m'n diploma is :o).
|
Mijn cijferlijst is echt raar.. moet hem opsturen naar de uni maar de helft is met de hand erop geschreven en niet eens netjes ofzo, staat wat doorgestreept ook (n)
Hij is wel voorlopig maar aangezien ik ga herkansen voor een hoger cijfer en dan mn diploma pas in september krijg (ik zit op een rare school ja) moet ik een kopie van mn voorlopige lijst opsturen naar de uni, van de week dus maar even langs om te vragen of ze er ook eentje kunnen uitdraaien ipv schrijven :o |
Op mijn cijferlijst staat Ch. religie niet..het enige vak waar ik een acht voor sta :p hmmzzz :|
|
Citaat:
|
ik hoop dat ze erop komen ik heb namelijk
5 x 8 5 X 7 2 X 6 :D |
Citaat:
Wij kregen een certificaat. :) (y) |
Citaat:
tenminste bij ons vorige jaar, bij de havo. we kregen de cijferlijst dus gewoon apart erbij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|