![]() |
rotterdam uitje?
hallo !!
ik ben met een paar mensen ong. 7 van plan iets leuks te gaan doen in rotterdam. we weten alleen niet wat iemand nog suggesties, het kan iets actiefs zijn het maakt niet uit . |
Tropicana
Blijdorp |
Ga gewoon winkelen ofzo? :|
ik ben een groot fan van de Mediamarkt in Rotterdam-Centrum <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja gewoon ff winkele, dat is zo standaard. Ik ga altijd naar r'dam om te winkelen maar we wilde gewoon is een x iets anders doen met zijn alle.
|
Citaat:
Winkelen is btw vaak duurder. :p |
Shoppen! (y)
of je hebt er nu ook een stadsstrand aan de Maas :o |
Maar daar mag je niet zwemmen. :o
|
R'uit Magazine halen en dan iets daaruit kiezen
Picknicken in het Museumpark De Parade bezoeken Eten bij Bazar Eindexamenexposities van de kunstacademie bekijken Architectuur Biënnale bezoeken |
bedankt voor de tips denk dat we der wel iets mee doen brinta!
|
Kubushuizen bezoeken. Een beetje cultuur is gezond (y)
|
Citaat:
|
Je hebt talloze musea in rotterdam, dus keuze zat.
|
tja het probleem is ik woon vlakbij rotterdam dus ik heb al aardig wat gezien en we wilden echt iets nieuws een keer gaan doen. Weet iemand of je er ook iets actiefs kan doen?
|
je kan gaan abseilen van de euromast, alleen niet echt low-budget, gewoon door de stad gaan fietsen (en als je wilt winkelen kun je hem naast het stadhuis of op de blaak in de bewaakte fietsenstalling zetten), vlakbij de kubuswoningen kun je lasergamen en op het stadsstrand kun je vast beachvollyen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
waterfietsen in de gracht van utrecht, utrecht is leuker als rotterdam
|
winkelen idd, ik kan even niets anders verzinnen.
|
ja ik vind utrecht ook leuker maar derest heeft niet zoveel geld voor het openbaar vervoer en wat eten betreft we gaan gewoon bbq thuis dus dat is voor iedereen betaalbaar!
|
Nee, niet naar Rotterdam. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou meer van Groningse uitjes op mijn patatje speciaal.
|
Gent.
|
Gewoon rondlopen in de stad. :p :evil:
|
tis allemaal nie tmeer nodig we zijn al weggeweest bedankt voor de tips(K)
|
en dan niet eens vertellen wat je gedaan hebt!
|
Ik heb oud-s.commers gemeet in Emmen.
Dat is dan wel saaier als Rotterdam. Maar dat maakt niet uit. Yay. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Speedo, euromast, boerderij, schouwburg, pathe, minigolf, paardrijden? Rotterdam heeft alles :D
|
Keileweg
|
Lol ja dat ook. Maar je moet snel zijnj want ze gaan het verplaatsen. Bij de KFC vindt je ook hoeren die klaar staan om genomen te worden. De KFC naast Marconiplein niet ver van Keilenweg :p
|
In de regel kom ik daar niet ;)
|
Skilly (16 V) blijkbaar wel.
|
Rotterdam is maar saai.
Amsterdam (Y) |
Citaat:
|
ja ik weet ook wel dat rotterdam saai is maar ja dat ligt nog in de buurt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TRA, eat your heart out (y)
Nee, Amsterdam is niet veel meer dan een openluchtmuseum, waar voornamelijk toeristen rondlopen en Amsterdammers die zichzelf geweldig veel beter voelen dan de 'provincialen' uit het oosten of de 'kakkerlakken' uit Rotterdam. Verder is Amsterdam voornamelijk een stad van kunstenaars en sloebers. In Rotterdam wordt tenminste werk verzet, dat is een no-nonsense stad en bovendien een internationale metropool. Amsterdam is in het buitenland alleen het gezicht van softdrugs gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rotterdam was misschien leuk geweest als het niet gebombardeerd was, maar nu is het iig een saaie plaats. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |