![]() |
vikings metael ende zwart metael
nu vroeg ik me af of er hier luischteraars van deze muziekstijlen dwalen
|
denk het niet, het is altijd zo leeg bij die concerten
|
En lose dat semi-true taaltje
|
Citaat:
Citaat:
|
Jep, houd van allerlei soorten folk metal (waaronder dus ook viking metal); enkele bands zijn Turisas, Finntroll, Thronar, Elexorien, Cruachan (meer celtic pagan folk oid) en Heidevolk. Ben me er de laatste tijd wat meer in aan het verdiepen en leer Ensiferum en Amon Amarth onder andere wat beter kennen. Ken dus vooral de grote namen, maar als je nog wat aanraders hebt, graag!
|
Citaat:
|
ik zie ook een aantal nederlandse namen staan :) elexorien, heidevolk, thronar :)
verder natuurlijk Conorach (mijn eigen band..poch poch) momenteel luister ik veel naar Wyrd, Hin Onde, en Nazgul meer goede viking bands: Einherjer, uiteraard Vintersorg/Otyg Storm Isengard (er zijn er 2, ook een powermetalband, die niet dus) Odroerir Mythotin veel zoek ende luischterjoleyt! |
Citaat:
|
Doe het dan lekker in je eigen tijd
|
@ Woudschim: dank je voor de tips; zal ze binnenkort (en in de vakantie) eens gaan uitchecken :)
Heb trouwens wel eens van Conorach gehoord, komen jullie uit de Randstad, die kant en zit er een Ivo in jullie band? Haha, klinkt wel een beetje vaag, maar goed vond het wel leuke muziek dacht ik (als ik de goeie band voor me heb). |
Citaat:
we oefenen in delft altijd je kent ze dus ;) |
Citaat:
dit is mijn eigen tijd als je niets nuttigs toe te voegen hebt aan dit topic blijf dan lekker weg |
nee, jij hebt al bewezen erg goed daarin te zijn:).
|
Ga neuken ofzo, jullie 2.
|
Bm:
Graveland, Burzum, Ad Hominem, Infernum, Deathspell Omega, Taake, Mayhem, Nokturnal Mortum, Judas Iscariot, Weltmacht, Krieg, Absurd, Ildjarn, Immortal, Moonblood, Gorgoroth, Darkthrone, Bilskirnir, Countess, Horna, Woods of Infinity, Inquisition, Spear of Longinus, Emperor, Fullmoon, Nocternity, Woodtemple, Nargaroth, Satyricon en zo kan ik wel een tijdje door gaan. :) Viking: Nachtfalke, Thyrfing, Moonsorrow, Bathory, Windir en Turisas. |
:(
|
Eeh ja.
|
metal = gay
|
Citaat:
|
jammer genoeg wel ja.
|
Citaat:
Ja ik luister zat BM, en nu? |
Dus jij bent gay.
|
Wat een gayparade hier.
|
Citaat:
|
slayer
|
en niets anders
|
Slayer is gay.
|
jammer van de negativiteit hier..
lekker gezellig weer. hoorde laatst Wyrd, erg sfeervolle viking/black metal (y) kent iemand ze? |
Citaat:
|
zou ik dan de enige zijn die slayer niets vind?
ik prefereer Destruction kwa thrash |
Ochja, wel leuk op zijn tijd. Verder ben ik te lui voor een bandlist op het moment...
|
Citaat:
Luister eens Black Magic. :nono: |
zal ik onthouden
ik ben niet zo into thrash namelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel lief zijn voor elkaar en als je dat niet kan we hebben ook nog een pm functie, dit topic is voor andere zaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Viking metal?
Dat kun je toch echt niet serieus nemen? |
\m/ Immortal! \m/
|
Citaat:
Ontopic: BM: Emperor en niets anders. Viking: Moonsorrow, Bathory, Ensiferum. |
Nog zo'n aapje?
|
hoorns galmen in het noordenland...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou over het algemeen eigenlijk niet van black metal bands die zich zwart wit smincken. Verder heeft black metal veel leuke bands te bieden. Ook bands a la Finntroll kan ik erg waarderen.
|
Citaat:
ze zijn ook arrogant. maar hun muziek is zeer oke, op de zangeres na |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |