![]() |
Niet-rokers
Zouden jullie roken als het niet schadelijk voor je was? :)
|
Nee, het kost dan nog steeds klauwen vol met geld,
en ik heb er niet zo`n behoefte aan om op een papiertje te sabbelen :o |
Nee, waarom zou ik dat in godsnaam doen. :confused:
|
dat geld heb ik hard nodig voor andere dingen.
|
Nee, want het blijft stinken en het blijft geld kosten.
|
Nee.
|
als het niet slecht voor je gezondheid zou zijn zou het ook geen drol kosten
|
Dank je, ik kan m'n geld wel nuttiger uitgeven. :rolleyes:
|
Misschien, het gezondheidsargument is voor mij het belangrijkste argument om niet te roken.
|
nee, het kost geld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nee, ik kan niet meer zo goed tegen die lucht, ondanks dat mijn ouders tot een paar jaar terug allebei rookten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen zegt nu nee, maar als roken niet ongezond was geweest, waren mensen er wel sneller mee begonnen hoor.
|
ik vind roken onzin en tabak ruikt super als het nog niet in de fik staat dus ik snap rokers toch niet helemaal!
|
Nee, want het stinkt en mensen die roken stinken en ze vallen mij lastig met hun slechte ruggegraat.
|
hah neej .. als me moeder een wijntje op heeft gaat ze ook roken .. ziet er niet uit!! .. dus als ik het doe sta ik ook voor lul hihi serieus hoor .. en jah kost natuurlijk ook klauwe vol met geld ...
|
als het gezond was, was ik er iedergeval niet aan begonnen:D
|
zou het niej doen, het is zeer ONNOZEL OM IETS TE DOEN WAT DOM IS OOK AL IS HET SCHADELIJK
8 maar ok soms ist wel gezellig |
Nee, want ik heb er dan toch nog geen behoefte aan en het kost dan nog veel geld.
|
Citaat:
|
het blijft stinken .. en het kost té veel geld :D
|
misschien
|
Citaat:
|
als 't daarbij ook niet verslavend en duur was. en je er niet zo van uit je bek zou gaan stinken...
ja dan zou ik het misschien overwegen. |
misschien..
maar denk 't niet, want het kost veel te veel geld. En dat heb ik er echt niet voor over. |
Ik stik al zowat als anderen roken... en dan zou ik het zelf gaan doen? Dacht het niet. :o
|
Citaat:
|
Nee, want het blijft nutteloos & meurt nog altijd ontzettend. :)
|
ik rook wel en vind het dus NIET nutteloos, het helpt me goed mezelf te ontspannen, niets is zo lekker als een sigaretje op stressvolle momenten :o
En natuurlijk voor de gezelligheid, gewoon eentje meeroken... Maarja.. ben het ermee eens dat het stinkt en dat het ontzettend duur is :) |
Als het niet zou stinken en niet zoveel geld zou kosten dan zou ik het wrsch ook doen (en als ik er niet van ging hoesten). Ook al was het dan nog steeds zo ongezond :o
|
Nee, want ik hem astma. EN ik vindt het vies.
|
Nee, want het stinkt en het kost geld. Het is ook niet eens lekker.
|
Citaat:
|
neen
|
Als het óók gratis was zou ik er over gaan denken.
|
Citaat:
maar ik doe het niet :cool: |
Citaat:
|
Tuurlijk, kk chill dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is onnozel.. om iets te doen wat dom.. is.. ook al is het schadelijk..? Als het niet-schadelijk is, rookt denk ik iedereen. Maar.. aan de andere kant.. waar bestaat je sigaret dan uit: geen teer (wat wel weer een voordeel is) geen koolmonoxide (wat ook een voordeel is) geen tabak en geen nicotine (het essentiele bestandsdeel van elke fokking sigaret die ik opsteek). Met andere woorden: zonder nicotine (wat dus zeer verslavend werkt en waarvan je ook longkanker krijgt), is roken niet verslavend. In that way: zou niemand denk ik dus roken. |
Als het daardoor nou goedkoper zou worden, kan ik meer sigaretten kopen :) .
|
Citaat:
|
Ik rook niet omdat ik et niet lekker vind en het ook nog eens veel te duur is, dat het slecht voor je is boeit mij niet zoveel.
|
Citaat:
|
Alleen als mensen mij sigaretten zouden aanbieden.
|
Nee, want ik vind het smerig, ik krijg het er benauwd van en het kost geld.
Waarom zou je het eigenlijk wel doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |