![]() |
Blunder met cijferlijst. Herkenning?
Ik heb een herexamen economie, maar toen ik vanochtend bij de post mijn cijferlijst kreeg hebben ze economie bij het vrije deel gezet en aardrijkskunde in het profiel deel. Een lijst waarmee ik eigenlijk geslaagd zou zijn.
Beetje lullige fout.. En nou krijg ik mijn coordinator ook nogeens niet bereikt. :s Meer mensen bij wie er met de cijferlijst iets is misgegaan en die me kunnen vertellen wat er dan gebeurd? |
huh
je weet toch wel wat er wel en niet in je profieldeel zit? |
ik zou mooi kijken of je het zo kan laten, hoe relaxt is dat :D
|
Ik zou je mentor of iemand anders van school bellen (rector, directeur of wat dan ook) om het te vragen...als je een telefoonnummer hebt gewoon vanavond al. (Ik lees nu dat je dat al geprobeerd hebt: blijven proberen dan.)
|
Citaat:
:s |
lame :confused:
ik wens je iig alvast veel succes en als het kan zo laten haha |
een vriend van mij heeft een verkeerd SE cijfer er op staan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit niet met opzet gedaan?
Bij ons op school doen ze dat namelijk ook, vakken eruit (uit je profiel) gooien en andere (uit je vrije deel) erin zodat iemand slaagt en dus geen twee onvoldoendes meer in zn profiel heeft. Alleen zit ik op een roc waar ze als je c&m hebt ook geen ckv aanbieden of een ander vak als muziek/tekenen en als iemand zakt voor een van de drie andere profielen maken ze er dus een mooi c&m profiel van als dat mogelijk is :o |
Citaat:
Bovendien zou ze dan niet te horen hebben gekregen dat ze een herexamen heeft. @TS: blijven bellen (vanavond niet meer natuurlijk :p) en ook gewoon die rector proberen te bellen. Je examen is belangrijk genoeg. |
Citaat:
OT Idd, gewoon iedereen platbellen rector, coordinator, mentor etc, ze lossen t maar op hoor. Enne niet naar je ouders luisteren, gewoon bellen. |
Ik ben nieuwsgierig: weet je al meer?
|
Citaat:
Wat klopt hier niet? |
Citaat:
|
volgens mij zit op de havo bij C&M zowel eco als gs in je profiel..dus..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Havo.
Dit jaar zat bij C en M ook Eco1 nog in het profiel en geschiedenis sowieso (die gaat bij E en M eruit dacht ik). Vorig jaar heb ik door een opname mijn schooljaar niet af kunnen maken maar toen kon je Aardrijkskunde in het vrije deel kiezen. Vandaar dat Aardrijkskunde dit jaar gewoon nog mijn examenvak in het vrije deel was. Maar heb intussen gebeld, wordt in orde gemaakt. Althans, de fout op de cijferlijst dan. Maar ik heb al veel geleerd voor mijn herkansing, dus dat komt wel goed denk ik. Dank voor jullie reacties, Liefs, Laura. |
Ik had ook zoiets,
maar bij mij was het zo dat Scheikunde1 opeens in het vrije deel stond, terwijl ik N&G (VWO) deed. Werd ik gister opgebeld door het CBAP dat ik geen volledig profiel had, moest ik gauw een nieuwe cijferlijst regelen :eek: is wel goed gekomen gelukkig :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |