![]() |
[GEZOCHT] Gedicht over sexualiteit
Ik ben bezig met een werkstuk voor levensbeschouwing, over sexualiteit, en moet een gedicht hierover zoeken, dat te maken heeft met het innerlijk en het uiterlijk. Uiteraard doe ik er één van mezelf bij :cool: :p maar het leek me ook een goed idee eentje van iemand anders erbij te doen. Nu kan ik wel googelen, maar ik dacht, ik vraag het eens op DoP(ik heb tot nu toe hier nog de beste gedichten gelezen, beter dan de pro's :) )
Als iemand er nog één heeft, alvast bedankt:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
seksualiteit
sex is engels. seks is nederlands. |
Seksualiteit
Sex is engels Seks is nederlands Seks kent geen grenzen Zie hier een gedicht over seksualiteit :rolleyes: met dank aan Sjoerd |
volgens mij kan ik beter gaan googele:P:P:P
nee hoor, geintje:P |
Citaat:
|
Na al die perikelen van zijn testikelen,
Wilde zijn meisje hem dolgraag kietelen. Kon Jannes de Fallus eindelijk beginnen, Want, hard van buiten, zacht van binnen. dat kwam meteen in me op toen ik je verzoek las. kan je er iets mee? 'What can I say, it's a gift' |
Citaat:
Ik denk dat ik hem wel kan gebruiken opzich, het is een grappig gedicht, wat toch wat zegt over seks(ualiteit) zonder het woord te gebruiken. Nog één ding, heeft iemand misschien ook een gedicht over het innerlijk en het uiterlijk??? |
tussen mij en jou
zit enkel huid ik schrik, je streelt door mijn haar - betreden op eigen levensgevaar en aarzelend doe je een stapje vooruit (nu ja... oorspronkelijk ging het over aids ;) ) |
als ik jou verwen...
Handen in mijn haren Hebben vrij spel Strelen over lichaam Veroorzaken kippenvel Hart slaat langzaam op hol Ademhaling wordt zwaarder Begin van passie en lust Wanneer jou vingers glijden Lippen volgen vingers Over bezwete lijven Verstrengeld in elkaar Laten zich meedrijven Proevend van opwinding Heel jou lijf verkend Zie je genietend liggen ------------------------------------------- Met een zachte stem Fluister jij in mijn oren Ondeugende woorden Die alleen ik kan horen Ik kijk even naar je hoofd Vol donkere krullen En naar jouw gebarentaal Die niets lijkt te verhullen Handen glijden als vanzelf Over mijn zachte rondingen beroeren mijn vrouwzijn vaardig ik kronkel onder jouw strelingen eigenlijk zijn de nachten te kort met wat ik allemaal nog wil vol ondeugd kijk ik jou aan en knijp zachtjes in jouw bil misschien heb je hier wat aan? ik heb ze niet zelf bedacht maar van een andere site :) Als ik jou ultiem heb verwend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |