![]() |
WEBSITE: met anatomie,modellen,etc,weet iemand dat?
Ik ben al lang op zoek naar een GROTE website met VEEL foto's van modellen , en dan geen modemodellen want daar valt niks mee te doen, maar ik bedoel menselijke naakten etc en handen en voeten.
Weet iemand zo'n website? Bedankt! |
|
Kijk eens op het forum van conceptart.org, daar is een subforum met links naar allemaal van die dingen. Lekker duidelijk weer, maar je vindt het wel (y)
|
www.3d.sk is wel een uitgebreide site..je moet alleen betalen voor de hoge resolutie referentiefoto's.
Ook www.fineart.sk |
Citaat:
Als iemand voor space kan zorgen wil ik ze wel uppen, is wel 3 gig bij elkaar tho. |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.deviantart.com en als je dan fotos zoekt om te bewerke mot je in de stock sectie zoeke
www.scx.hu wel ff een account daar make anders ken je de grote bestande niet binnenhale |
Citaat:
|
Als je ff een mail stuurt wil ik wel ff een pass voor 3d.sk regelen. Die heb ik binnen een paar uurtjes Acesdiver gekraakt (al eens gedaan)
Ik heb toen alleen maar foto's van kostuums en een mooi vrouwtje gedownt. http://3d.sk/obr1.jpg Damn, wat heeft zij een mooie piercing :D |
Of als iemand me 100+ mb kan lenen zet ik gewoon een paar mappen om de 3 dagen erop.
|
Ze heeft alleen foto's van handen en voeten nodig. Dat zal toch niet zo'n probleem zijn? Paar handjes en voetjes...
|
menselijke naakten en handen en voeten.
Daarbij kunnen er op deze manier meer mensen van profiteren, ik ben niet altijd in zo'n behulpzame bui dus maak er maar snel gebruik van :P |
Citaat:
Ik gebruik als ref voor mijn char mods offcourse. |
Heb hem gehacked 20:52
http://3d.sk/pro/index.html #1 : Il_Cattivo : Megatron Proxy used: 81.93.4.106:3128 Niet langer dan 1 a 2 dagen geldig denk ik. EDIT// nog een: #2 : autonomy123 : ewb123 Proxy used: 82.92.4.145:8080 |
ik heb wel 100mb over :) kom maar op met die mappen...
|
Citaat:
www.3d.sk en dan inloggen met die passes hierboven. |
is het geen idee om een gmail accoutn te maken om alles op te zetten? Maar dan moet er niet zo'n irritant kut kind zijn die denkt een 1337 h4xor te zijn door het paswoord te veranderen
|
mensen mensen mensen. doe niet moeilijk, log nou in bij 3d.sk met de passes die ik heb gekraakt. Daar kan je duizenden foto's van lichamen downloaden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ook wel paar foto's :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |