![]() |
American Pie Rulezzz
wat vinden jullie ervan? Ennuh, welk deel vind je mooier?? Ik vind Deel 2 het leukst (komt trouwens nie vaak voor dat ut 2de deel leuker izzz...) Maarruh, weten jullie misschien hoe die acteur heet die Kevin speelt? Die is echt :p mmmmmmm
|
ik vond deel 1 leuker, deel 2 was maar een zeer slap vervolg, nr 1 was natuurlijk ook geen hoogstandje maar opzich wel komisch :o
en hoe die acteur heet kan je opzoeken :rolleyes: :p |
Citaat:
Ik moet zeggen dat hij heel erg op een vriend van mij lijkt.. weet btw niet hoe hij in het echt heet. ZEER leuke film alle 2 de delen |
ik vond beide delen wel erg cool :)
|
Ik vond eigenlijk deel 1 beter dan deel 2. Maar smaken verschillen natuurlijk :)
|
Nou als je Road Trip heb gezien valt American Pie echt in het niets........
|
Citaat:
anyway, k heb die film hier liggen en een paar acteurs zijn: Jason Biggs Chris Klein Natasha Lyonne Thomas Jan Nicholas Tara Reid Mena Suvari Eugene Levy k kan nu iets totaals verkeerd opschrijven, maar dit lijken mij die 4 gasten, die nadia, die vriendin van kevin en onze fluitist. Wie wie is weet ik niet :o |
Tsss... zoeken is ook moeilijk :p
Een zoektocht van 3 minuten leert me dat Kevin gespeeld wordt door Thomas Ian Nicholas... |
deel 1 kon er nog net mee door, maar deel 2 was echt om te janken gewoon (n)
|
Deel 1 was beter, deel 2 was ongeveer hetzelfde als deel 1 vond ik. Ik had toch wel wat meer verwacht eigenlijk... Maar ja ze zijn allebei wel humor (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Road trip is 10x beter
|
Citaat:
|
1: Je had een aantal mogelijkheden, ik gaf de oplossing :D
2: Van Road Trip was ik op z'n zachtst gezegd niet onder de indruk. |
Road trip is toch met Tom Green??????
|
Citaat:
|
1. road trip
2. american pie 2 3. american pie dit is mijn lijssie:D |
1. american pie
2. road trip 3 american pie 2 |
1. Road Trip (y)
2. American Pie 3. American Pie 2 |
http://go.endoria.net/upload/images/21.gif
hijs idd lekker |
Citaat:
Hij ziet er nogal nichterig uit |
nichterig? :rolleyes:
Citaat:
dikke :rolleyes: voor jou dus he btw, ik zeg niet dat ik em leuk lekker of whatsoever vind, maar hij ziet er NIET nichterig uit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |