![]() |
Nieuw bandje omgeving Arnhem>
Ik ben een zangeres van 15--> bijna bijna 16. en wil graag een soortgelijk van krezip-bandje oprichten
zegmaar soort pop of rock ofzo .. interessses? ik dacht zo dat we dan nodig hebben: slagwerk gitaar (2 misschien) bas evt piano ofzo? evt 2e stem zang? |
waar dan?
|
Omgeving Arnhem?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik ken wel een aantal muzikanten hierzo, maar die zijn meer in Metal geïnteresseerd. En zelf speel ik al keyboard in een band. Maargoed, ik kan kijken of ik toevallig iemand weet... |
Citaat:
|
Ik speel een beetje bas, woon in Arnhem en heb eventueel wel interesse, maar dat weet ik niet zeker. Ik hou meer van metal, maar heb geen problemen met rustigere rock. Verder wil ik ook liever niet in een bandje spelen met alleen 15/16 jarigen.
|
Hi greg! (en trouwens ook hoi thomas!) ik wou ook al informeren... Sletje ben jij zeg! Je zou met ons komen spelen :P
Niet meer zo op jongere bandleden? ;):P Maarreh zeg es, waar wou je repeteren? heb je inmiddels al iemand? ben je een lekker wijf? (onderschat deze vraag niet, bij serieus podiummisbruik hoort een leuk koppie) En kan je een beetje (beter dan beetje) zingen? misschien heb ik wel zin om te helpen, ik heb tegenwoordig toch niet veel beters te doen. Groeten ps, greg, ben je morgen om 5 uur aanwezig? mijn mobiel is stuk :S |
|
Heej. ik ben soulwing, zegmaar ff snel ander geval aangemaakt omdat ik geblokt was ofzo (A)
maar laat het hele gedoe van dat bandje maar. immers woon ik toch verder van arnhem af dan ik dacht (hehe elke x gwn 8 euri met de trein), en oefenruimte zoeken etc etc. ik ga genieten van mn vakantie gwn. en zoek het later nog wel een x uit xx |
btw. ik vind t wel jammer. zou graag een bandje beginnen, maar ff wachten tot ik iets ouder ben etc.
hopelijk snappen jullie t ik zal wel eens rondkijken op de site.. miss kan ik daar mn geluk vinden (A) |
Citaat:
En ik kon er vandaag niet bij zijn weer, ik heb zo een bespreking. :( Volgende week misschien. Gebruik je wel e-mail nog zodat ik op die manier contact met je kan op nemen Wardt? Aan de topicstarter, misschien moet je dan zoeken uit je eigen omgeving als Arnhem te ver is? Oefenruimte in Arnhem is trouwens zo geregeld. Succes met bandje oprichten op een ander tijdstip en andere plaats dan maar. |
Citaat:
ik weet t nog nie eerlijk gezegd. :bloos: |
oefenruimte zo geregeld???
mwha daar kun je je nog op verkijken (behalve dan op weekdagen overdag en 'sochtends of andere vreemde uren) |
Lekker hoe ik weer word afgeschilderd door jou greg :D
Maar mijn email gebruik ik nog, mijn yahoo en gmail en waarshcijnlijk heb ik weer een mobieltje binnenkort (de oude van chan) maar kom je volgende week dan wel? en over oeffenruimte, het ligt er maar aan wanneer je ergens aanklopt, het kan zijn dat ze gister geen plaats hadden, maar morgen wel. wij hadden met de eerste poging ook gelijk raak (eigenlijk bij beide 1ste pogingen) |
Citaat:
Wardt, volgende week kan ik volgens mij wel. Over twee weken zeer waarschijnlijk weer niet. |
zeg dit gaat niet eens meer over dat nieuwe bandje maargoed
@greg: great! ik bel je nog wel ff als ik beschikking heb over een telefoon |
5 tot 8, das dus de Jacobiberg
die tijd is idd bijna altijd vrij ja, maar een mindere tijd als je zit met werk ed. |
idd, beetje krap bij een 9 tot 5 baantje en heelkrap bij horeca :)
|
ff up
... sja. wat zal ik zeggen, what zijn de pianist en de gitarist (of wat was het? bas??) like? |
@ TS: hang een briefje op bij de plaatselijke popschool. ik ken veel mensen die via deze methode ook een leuke band hebben opgericht. zitten veel (beginnende) muzikanten die graag in een bandje willen spelen!
|
popschool als in muziekschool?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |