![]() |
schoenen te krap
hallo!!
Ik heb hier schoenen staan (nepleer) Ze zitten dus iets te strak omdat ik btje bredere voet heb. Is er een oplossing om misschien (ookal is het nepleer) het leer wat soepeler te maken........... zo ja hoe? bvd |
nee
ruilen dus |
wellicht is het maar een stom fabeltje maar mijn vader had het vaak over natte kranten en hij heeft in een schoenenwinkel gewerkt. misschien is het het proberen waard?
|
in sommige schoenenmakers zakewn kun je ze laten oprekken voor 3 eurie (y)
|
ja op laten rekken idd
maar of dat ook met nepleer kan? |
Dat met die kranten werkt voor echt leer, volgens mij oprekken ook alleen met echt leer.
Je kunt het altijd vragen aan de schoenmaker natuurlijk, en anders kun niets anders doen dan ze te ruilen of te doneren aan het goede doel. |
snij je tenen er af(y)
|
schoenen worden sowieso wel breder, ze passen zich in de breedte wel aan aan je voet. Niet in de lengte btw..dan zijn ze gewoon te klein.
|
Weinig wat je kunt doen behalve goed inlopen, als het nou echt leer was geweest waren er wat meer mogelijkheden.
|
koop voortaan geen nepleren schoenen
|
Met vochtige nylonkousen erin kruipen schijnt te werken, omdat je schoen dan opdroogt in de vorm van je voet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eet een worst of ga persen ! dan komt alles goed
|
afvallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja geen nepleer kopen, krijg je stinkkakken van (n)
|
wat is een tingo? :confused: :mad:
|
Vriendin van mij had dat ook en die heeft ze gewoon wat soepeler latern maken bij de schoenmaker. Was volgens mij ook nepleer.
|
Ik liep mijn voetbalschoenen altijd in met water en zo werden ze groter. Alleen ik weet niet of dat nepleer van jou dat ook heeft, als het nou echt leer was..
|
Anders koop je je schoenen voortaan in een maat die je wel aan je voeten kunt krijgen.
|
wat zijn dit nou voor idiote topics?
Hey mensen, ik heb pas nieuwe schoenen gekocht. Ze passen niet want ze zijn 5 maten te klein. Kan ik hier iets aan doen? |
Ja, en idioot geantwoord wordt er ook.
Ze heeft waarschijnlijk wel de goeie maat, maar ze zegt dat haar voeten breder zijn. Ze kan ze wel gepast hebben, en ze kunnen op dat moment ook wel gepast hebben, maar naarmate het warmer of later op de dag is, zetten je voeten ook uit. Zoals eerder gezegd, vraag gewoon even aan de schoenmaker wat je eraan kunt doen. |
alsof dit t eerste paar schoenen in heel haar leven is, ze wist vast wel van te voren dat ze brede kakkers had.
dat wordt dus op naar de Speciale Schoenen winkel |
Citaat:
Er word inderdaad idioot geantwoord. Haar voeten passen niet in haar schoenen, maar ze heeft wel de goede maat? :D |
Ik denk dat er nu wel genoeg gediscusieert is over dit onderwerp :)
Ik hoop dat je iets aan de antwoorden hebt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |