![]() |
[GEZ] Goedkope digitale camera
Vereisten zijn dat het ding het doet (obviously) en foto's kan schieten, voor de rest maakt het me geen donder uit wat het kan/doet/moet, zolang het maar goedkoop is.
Als iemand een mooi bod heeft, doe eens gek en post. |
Citaat:
altijd wel goedkope dingetjes en in de blokker kon je één krijgen voor 87 € (Belgische Blokkers) weet niet of dit geldt voor Nederland |
ik heb hier nog een olympus c100 (1.3 megapixel)met 64 mb smartmedia kaart voor je staan ;)
|
Citaat:
|
45 incl?
hij heeft nou echt superweinig hele kleine krasjes, het stukje waar je je foto's op kan zien heeft wel een beetje vingerafdrukken en het andere dingetje waar je doorheen kijkt ook maargoed daar heb je verder geen last van. je krijgt em met doos met alle gebruiksaanwijzingen enzo (heeft het nog nut gehad dat ik die heb bewaard), cd voor installatie op pc, usb-stick en smartmediakaart 64 mb. leuke camera voor gewone fotootjes, je kan er veel foto's op kwijt en als je nog oplaadbare batterijen koopt kan je zeker (maar vast veel meer) 200 foto's maken voor de batterijen op zijn. op de 64 mb kaart kunnen tussen de 300 en 400 foto's van het kleinste formaat. |
Bij de Kruidvat hebben ze die ook redelijk goedkoop gehad :)
|
Citaat:
|
Bij de intertoys en bart smit hebben ze er een voor15,-
Verwacht er ook niet al te veel voor (zoals een lcd display, goede kwaliteit, enzo). |
Citaat:
|
Kijk eens bij zaken als de Kijkshop. Die hebben vaak wel fossiele modellen staan die opzich wel aan jouw eisen voldoen, voor peanuts.
|
de action heeft er een voor 57 euro geloof ik met 4 of 5 megapixel, 4x digitale zoom en een mp3-speler
|
Citaat:
Dank iedereen die reageerde, ga ik eerst langs de kijkshop, is dat niets kunnen jullie een pm verwachten :) |
ja of niet, ik ga bijna op vakantie dus het is ja of nee ;)
note: olympus is natuurlijk wel een beter merk dan alle 50 eurocamera's bij de kijkshop. |
Citaat:
ik ben namelijk eentje die al bijna 2 jaar in de action werkt dusss k kan het je wel op een briefje zetten dat we er erg veel klachten over krijgen en dus ook niet moet kopen meer omdat ze der uit gaan. gr,tieneke |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |