![]() |
The Bootleg Doors
Officiële Jim Morrison Tribute band noemen ze zichzelf, en ik heb ze gisteravond gezien, echt ontzetten goed en leuk!
Mocht je The Doors wel waarderen raad ik je aan om in de gaten te houden of ze een keer bij jou in de buurt spelen. Zanger helemaal Jim-wannabe, inclusief leren broekje en fles Jack Daniels, toetsenist en drummer met mooie pruikjes, Grote Amerikaanse vlaggen en wierook enzo op het podium. Erg leuk! Edit: website gevonden; www.bootlegdoors.nl |
Ik heb ze ook gezien :cool:
en zeker voor herhaling vatbaar |
lijkt me niks
Jim kan en mag je niet nadoen... |
Citaat:
Ergens snap ik je wel, maar het is niet anders en dat maakt deze show niet minder leuk. |
worden ze ook gesteund door voormalig bandleden vd doors?
|
Ik denk het wel, anders waren ze toch al benaderd met de vraag of ze er mee wilden stoppen? Het is niet een klein bandje dat alleen in Nederland speelt. Ga anders even kijken op de site.
|
Om een of andere reden heb ik altijd een schurfthekel gehad aan dergelijke coverbands. Obsessieve idioterie.
|
Pruiken.
|
merchandise haha
sorry |
la doors was al een enorme vervelende ervaring
denk dat dit iets soortgelijks zal zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Professionele site ook!
|
sinds wanneer hebben the doors een bassist?
beetje jammer |
Ik heb ze ook eens gezien. Ik vind het een beetje jammer zo'n coverband, hoewel ze het muzikaal gezien wel redelijk deden.
|
Citaat:
|
ik heb ook de LA Doors gezien en die staalden minder uit dan 2 blikjes bier in een droge woestijn. Daarom ga ik nie graag naar zo'n coverband.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ok, wannabeatles zijn tof maar dat zijn dan ook vrienden hm. ik moet eerlijk zeggen dat ik deze band niet ken maar het idee dat iemand morrison imiteert schrikt me nogal af, wat ik bij de beatles niet heb. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |