![]() |
Algemene DS-game-vraag-topic.
Ja, hier kan je dus dingen vragen als je iets niet snapt van een DS-game :P. Lijkt me wat overzichtelijker en anders moet ie maar gesloten worden. :)
Mijn vraag; The Urbz: The Sims In The City. Bij zo'n opdracht geeft zo'n vent je 200 geld en dan moet je zo'n Shrunken head kopen...waar kan je die kopen? Hij zei bij een "auction" maar wat is dat en waar kan ik die vinden? :bloos: |
Een auction is een veilig. Maar geen idee waar je dat kan vinden, heb het spel niet.
|
Citaat:
|
Welk spel raden jullie mij aan die nu uit is? Ik heb momenteel Mario 64x4 en Wario.
|
Yoshi Touch & Go is leuk, maar het hangt maar net van je persoonlijke instelling af of jij het ook leuk vindt en láng leuk vindt. Kijk eens of je het spel eerst ergens kan proberen voordat je het koopt.
|
Citaat:
Of wachten op Another Code, 24 juni komtie. |
Citaat:
|
Project Rub <3<3<3<3<3
Hoe romantisch is die jongen! (Y) Wat een vrouw trouwens :P Krijg er wel pijn aan je handjes van :( Als hij in dat drijfzand zit. |
is dat project rub niet zo'n spel wat je in 5 uurtjes uitspeelt? Zo komt het wel over in elk geval. :o
|
ach dat boeit niet....
Want hij is zooooo vet. Alleen jammer voor de vrouwen, die hebben geen mannelijke versie ervan. Het is gewoon een droom die uitkomt :D Naja het was wel ruig :D |
Citaat:
weet je misschien ook hoe je dingen uit die catalogus kan kopen? :s en hoe je er voor kan zorgen dat je huis niet steeds leeggeroofd wordt? :\ me bank of fornuis of wc wordt steeds gejat :mad: :( |
Citaat:
Pac-Pix is trouwens ook erg leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat rechtbank spel lijkt me ook wel wat, ben benieuwd ernaar. |
Citaat:
Yay, ik ben nu bij mission 3 :p feest (y) :p |
Citaat:
|
Ik kan nergens reviews vinden van Trace memory. :confused:
|
Citaat:
ik wel! :) |
Hmm, eerste review is gematigd positief. Nog maar wat meer afwachten dus.
*edit* hij schijnt dus inderdaad echt zo kort te zijn. http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3138840&did=1 Nog een review en op tweakers.net zijn ze er ook niet echt heel positief over. Helaas, ik sla het maar over. Ga binnenkort wel kirby importeren. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |