![]() |
Achterlijke muziekuitspraken
Wat zijn nou de achterlijkste uitspraken die je iemand hebt horen maken over muziek?
Topicstarter begint, uiteraard. Meisje, jaar of 14: "Ik vind de stem van Che Guevara zo goed. Echt jammer dat RATM uit elkaar is." |
Hahaha, geniaal!
|
Citaat:
gister bij breakcore: Gasten kijken op flyer: oohw vet, dat is gave soort muziek man, andere gast: jah ik ken het, ik ken al die dingen die daar staan! Wat blijkt, hebben de makers van de flyers gewoon een paar stylen verzonnen omdat ze zelf ook niet wisten wat ze er op moesten zetten :P hehe |
Ik hoorde ooit iemand op een concert beweren dat Slayer en slap aftreksel van Slipknot was, maar of dat serieus was weet ik niet zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gisteren bij for ik tegen een maat van me onder motorhead: lemmy is gaaf, hij zit naar t scherm te kijken en roept: wie de fuck is lemmy... dat was wel redelijk gaar |
Citaat:
|
'kurt cobain beschouw ik toch wel als een van de beste gitaristen van deze eeuw.' hoorde ik laatst iemand zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 jaar terug stond ik met wat klasgenoten in een tussenuur in de aula. 1tje had een cd van Bon Jovi geleend van een meisje uit de klas. Zegt een ander:'' Goh, ze is best wel ruig.''
Sta ik daar met me metalhasses te denken''Wat ben ik dan? Demonisch? Oh en mensen die zeggen dat ze Iron Maiden harde herrie vinden vind ook van die domme apen. herrie okey, maar hard? Flikker een end op. |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Een wannabe-chick vertelde dat ze Nirvana nog live had gezien.
''Wanneer dan?'' Wannabe-chick semi-stoer:''Oh ergens in 2000 of 2001 was het.'' Vriend van me: ''Kurt Cobain is al sinds 1994 dood'' Chick werd helemaal rood en zei iets van: ''Oh oh dan was het een andere band'' Khad weer wat wannabe points voor haar d'r bij geturfd :evil: ;) |
Citaat:
|
|
Citaat:
1 bittere, bijtende spot mis·ver·stand (het ~) 1 vergissing waardoor men elkaar of iem. niet goed begrijpt => malentendu |
Ik hoorde laatst iemand het volgende beweren:
En dan de zanger (van Dillinger Escape Plan, nvdr.) zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas. |
Citaat:
Dillenger Escape Plan blijft experimentaal gefrustreerde metal, die nummers die ze spelen zijn niet eens echt nummers te noemen. :evil: |
er schijnt gister op het nieuws te zijn geweest dat field of rock was en dat het lekker weer was daar, en dat de band AUDIOSLAYER zou komen.. heb jij ze gezien? ik niet.. :|
|
Citaat:
Ik zie opeens zo'n gang stereotype metalgasten voor me die Audioslave van het podium beuken om ze vervolgens ritueel te offeren :eek: :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Waarom speelt Slayer na Slipknot? Slayer is toch een slap aftreksel van Slipknot?"
Aldus een uitspraak van een mannetje dat het niet begrepen had, opgevangen door een schrijver van de Aardschok. |
hehe, goed topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ja, de kaartverkoop valt tegen. Wat ik niet begrijp met publiekstrekkers als Kane en de Golden Earring."
Aldus Jan Smeets eerder dit jaar in het NRC. |
crazy frog - axel f
is echt beter dan coldplay (y) |
Citaat:
damn hoe kan ik die vergeten. die was idd geniaal. |
Citaat:
|
:d
|
"He, je heb een Foo Fighters tattoo"
"Ja, vind ze helemaal te gek" "Waar vond je Grohl beter in? In Nirvana of Foo Fighters?" "Heeft Dave Grohl in Nirvana gespeeld?" |
Een gesprek met een kerel van 18 met een nirvana shirt aan:
IK: "Hey peter, ga je mee naar fields of rock? (2003)" PETER: "Wat speelt er allemaal dan?" IK: "Tot nu toe metallica, disturbed en limp bizkit" PETER: "Cool komt Nirvana ook?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
je zet een IDM plaat (experimentele electronische muziek) aan en je krijgt te horen dat de cd vastloopt :mad:
|
Citaat:
|
|
nog een
toen ik dillinger aan een vriend liet luisteren Huh, ik snap jou echt niet metroid, cradle vindt je maar herry en dit goed, is bijna hetzelfde hij heeft een scooter en 2 gig 2pac dus ik vergeef hem |
Ik: "welke muziek trekt jou dan wel?"
hij: "Nedelaandstaliguh natulik!" Ik: "O, en waarom dan wel?" hij: "Ken ik tenminste verstaan weet je wel, al da engels is ok maar niks." Ik: "En wat vind je van, pak 'm beet, Metallica ofzo?" hij: "Ah flikker op gothic'er!" meneer was zojuist 20 geworden |
Citaat:
|
Citaat:
|
die uitspraken zeg... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |