![]() |
Zwaar irritant
Het kleinzoontje van mijn buren is op bezoek, en die vind het erg nodig om de hele buurt te laten weten dat hij aanwezig is. En ik wil OOK buiten zitten. Wat moet ik doen?!
|
Roepen dat ie zijn bek moet houden.
|
Een opvoedkundige rechtse geven terwijl je de tekst uitschreeuwd die N00dles al noemde.
|
Dat jochie effe laten uitrazen en je niet zo aanstellen. Ik zit NOOIT rustig buiten, omdat ik altijd m'n buurjongetjes hoor roepen en schreeuwen. Maar de moeder is nog erger. Die wil ze drillen. (n) Afblaffen enzo. We noemen haar Khadaffi.
|
Een mp3-speler, een cd-speler of iets ander met een koptelefoon waar geluid uit komt.
|
Citaat:
|
Niet zeuren. Koptelefoon op, of pak een boek, of ga slapen.
|
Meloen in zijn monds proppen.
ontopic: bovenstaande |
topje uit,
en stil is hij ;) |
Topictitel beetje aangepast (zie mededeling, het hoort duidelijk te zijn waar een topic over gaat).
Ik zou m maar gewoon negeren en je verder niet te druk maken, is t veel te warm voor joh. |
Even vragen of hij ook rustig kan zijn.
|
waarom zou jíj wel mogen doen wat je graag wil en hij niet?
hij is jong, wil lekker spelen, schreeuwen, enzovoorts. vind je 't gek met dit weer; daar word je nou eenmaal onrustig van. laat hem lekker gaan en zet voor jezelf een muziekje op. |
stel je niet aan :p
|
hier dezelfde situatie...
maar dan niet 1 middag maar al 5-6 jaar :| en dan niet 1 klein kutkind, maar 3 kleine kutkinderen... ot: noodles advies x3 |
Gewoon meedoen.
|
En waarom kun je niet buiten zitten als dat joch irritant is? Is het een terrorist? Met bommen en granaten? Nee? Joh.
|
authist, ADHD?
|
Hier woont ook een hele buurt vol :|
En vandaag zijn ze met de hele family aan de bbq... gezellig :D Altijd herrie hier dus, voordeel is dat ik toch niet veel buiten ben.... |
Citaat:
|
pff ik weet wat het is ja.. een troost; het kan altijd erger. Hier worden de koters rond half 9 losgelaten. Als ik na veel draaien en kussens op mn oren mn op-sta moment heb weten uit te stellen tot 11 uur worden ze binnengehaalt. Ik weet t zeker; "Kom maar binnen jongens, de buurmeisjes zijn nu wel wakker.."
Om 2 uur, als ik lekker in de tuin lig komen ze weer buiten om in het badje te gillen.. ach ik zeg er niks van, ze zijn mn zwarte bron van inkomsten, zeg maar. Wil ik graag zo houden, tv kijkend rijk worden, echt een baantje voor mij :) |
Citaat:
|
ik neem aan dat ze geen gun heeft, dus pak gewoon het grootste mes wat jullie in huis hebben
|
Ook last van in de buurt ja, bloedirritant. Ik doe er niets aan, maar voel me ook niet schuldig als ik enorm harde muziek draai.
|
een klaagbriefje schrijven, doet de buurman ook altijd als de honden blaffen :o
|
daag hem uit lekker druk te doen, is ie zo uitgeteld met deze temperatuur (y)
Doe ik met m'n hond ook altijd als ie irritant is :P |
trap hem in zijn noten
|
Ach hier waren er ook kinderen aan het gillen ofzo. Vindt ik wel leuk. Kijken hoe de kinderen spelen. Howel er een meisje was met een trui aan :eek:
|
Citaat:
|
Idee; vraag ze of ze zin hebben om fikkie te stoken. Dat vinden alle kinderen stoer. Vervolgens geef je ze een spuitbus deodorant en zeg je ze dat ze die in het vuur moeten gooien en goed van dichtbij kijken wat er gebeurt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gooi een megawaterballon op z'n hoofd :D .
|
Citaat:
|
Citaat:
OF accepteer gewoon dat je niet alleen op de wereld bent, en kap met zeiken als een bezopen lerares op de grens van een burnout! |
Citaat:
Citaat:
|
He, ik zit er altijd mee, dat probleem heb je nu eenmaal met kleine broertjes en zusjes. Ook als het niet je broertjes en zusjes zijn, maar je buurkinderen. Niet leuk, wen er maar aan:D.
|
Het is een kind. Laat hem.
|
Afschieten en dan soep van maken.. Dat is het enige waar die etters goed voor zijn.
|
|
Citaat:
|
Zet er een priester bij.
|
emmer water.
|
Vastbinden en op een treinrails leggen(y)
|
dan heb ik ook nog wel wat buurkindertjes te doneren :D
|
zeggen dat er een ufo langskomt en stoute kinderen meeneemt (n)
|
Citaat:
|
Zeggen dat hij op moet houden, doet 'ie dat niet, een "opvoedende" tik geven.
|
http://maddox.xmission.com/beatkid4.jpg
Dus elke keer als jij thuiskomt moet hij zo in de tuin zitten, jij als buurmeisje neemt nu de opvoeding van het kind opje, waardoor je wel onder de term "parents" komt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |