![]() |
wallpaper
op het ledheavy forum werd een oproep gedaan door Skottie young om wallpapers te maken voor zijn nieuwe website, de mooiste zouden dan op zijn site komen te staan. je moest een tekening van hem gebruiken en de naam van de site moest erop staan.....dus! ik dacht laat ik tussen neus en lippen ook even mee dingen.
dus nogmaals die tekening van venom is niet van mij de rest van het grafische werk wel! en ik heb de tekening bewerkt. dus http://i6.photobucket.com/albums/y24...wallpapers.jpg cheerio! |
Ik vind het wel leuk, alleen staat alles wat te veel op dezelfde plaats. Misschien wat aan de randen of bovenaan zetten?
En ik zou ook wat zwart gebruiken in dat middenste ding. Nu verschilt het wat teveel van elkaar. En het is denk ik best dat je die oorspronkelijke tekening erbij zet, dan weten we wat jij precies gedaan hebt. :) |
Ik vind het mooi, op dat verschrikkelijk lelijke monster na.
|
dat verschil is er om uh...een duidelijk verschil te maken tussen de venom en de rest......dat alles op 1 plek zit zoals jij zegt is een bepaalde compositie waar ik voor gekozen heb, ik haat het als je overal wat neer pleurt, ik houdt van een centrale en liefst symetrische composities. creeer je een rustig beeld mee, want het is een wallpaper, en ik vindt persoonlijk dat die niet te druk moeten zijn..
en dit is de originele tekening...pfff: http://216.120.241.56/lh03/gallery/g...enom_sheet.jpg |
thnx btw! :P ghehe
en dat lelijke monster.....tja iedereen zo zn mening! :D |
Citaat:
Gebruik je Gimp trouwens? |
gimp?? nope ken ik niet! :P dit heb ik in photoshop en illustrator gedaan!
en ben denk ik gewoon een saai persoon! :P ghehe iig bedankt voor je reactie! |
Ik vind hem wel leuk, je moet alleen wel opassen dat door dat zwart de (zwarte?) letters misschien niet zo goed meer leesbaar zijn.
|
Citaat:
|
gebruik die bladeren om Venom heen om er nog wat meer aan te geven, zet die bladeren ook een beetje verwilderd aan de bovenkant, laat wat liaantjes door het beeld slingeren... zo is het een beetje te 'opgeplakt' zeg maar.
Een achtergrondje, en dan Venom met wat shit om hem heen er bovenop. Dat heeft niet echt iets. Probeer er dusdanig meer mee te doen dat die Venom en die plantjes wat meer opgaan in de wallpaper... |
Citaat:
|
1e plaatje doet niet, 2e is heel mooi (y)
|
1ste plaatje doet het niet
Tweede is wel mooi gedaan opzich, maar niet mijn ding... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |