![]() |
Draag jij altijd een bh?
Vooral in de zomer loop ik best vaak zonder bh. De meeste meiden in mijn omgeving vinden dat maar raar. Eén van mijn vriendinnen doet het ook, maar verder lijkt het wel alsof het "not-done" is om je bh in de kast te laten liggen.
Ik zou dus wel eens van jullie willen weten, wat vinden jullie: "Geen bh = geen probleem; of geen bh = geen goed idee" |
Mijn boobs zijn er te groot voor, dan schudden ze zo he.
|
Ik weet niet wat je daar de "grens" voor vindt. Ik heb zelf maat 75C en mijn vriendin 75D.
|
Nee.
|
Bij mij zit het niet lekker en ziet het er niet uit.
Maar van mij mag je. |
nou als ik het huis uitga, dan doe ik een bh aan.. hoe dan ook..
|
Ik draag altijd een bh, ander zit het niet lekker vind ik.
|
Citaat:
|
Nee. :D Soms heb ik geen zin.
|
Citaat:
|
vind het eigenlijk een beetje een schreeuw om aandacht
|
jawel ik draag altijd, anders benk bang dat ze gaan hangen if ya knwo wha i mean :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat zit fijner. 's Nachts dan niet natuurlijk.
|
Alleen als ik thuis aan het rieleksen ben en toch niet buiten kom.
Anders wel altijd, want ik vind 't niet fijn als mensen mijn boobies kunnen zien wiebelen. |
wat kan het mensen nou schelen of anderen een bh dragen of niet? maar als je tieten op je knieen hangen moet je het niet doen.
|
Ja.Ten eerste zie je dan puntjes en ten tweede schudden ze dan en da doe pijn als je over een hobbel rijdt ofzo met de fiets nee bedankt
|
Ik draag altijd een bh, behalve als het echt niet onder een truitje of jurkje kan.
|
nee niet altijd ik heb kleine tieten en ze hangen niet dus ja
nu heb ik toevallig ook geen bh aan :eek: |
in de zomer ga ik ook wel vaker zonder beha op pad, vooral als ik zo'n truitje aanheb wat je in je nek moet knopen
|
ik draag altijd een bh, behalve s'nachts dan. ik houd niet van wiebelende tieten.
|
Citaat:
:eek: (y) |
Ja altijd behalve als ik ga slapen.
Maar @ TS waarom draag je vooral in de zomer geen BH en in de winter dus wel? Heb er niks tegen hoor :) Maar dat je zegt : vooral in de zomer geen BH. Maar waarom in de zomer juist niet en in de winter wel :confused: |
Lijkt me duidelijk :confused: in de zomer is het warm zweet je meer en gaan die bandjes plakken het voelt vies aan
|
Citaat:
|
jammer dat geen bh bij vrouwen vaak niet mooi staat, maar denk dat dit eerder komt door het soort vrouw dat geen bh draagt, dan door het wel dan niet dragen van een bh
wel vind ik dat te dikken jongens ook aan de bh moeten (y) |
ik draag eigenlijk altijd een bh, alleen 's nachts natuurlijk niet, als ik de hele dag binnen zit of als ik snel iets moet halen en het niet te zien is dat ik geen bh draag.
|
Meestal zit het wel fijner met bh ja. Al heb ik soms ook wel zoiets van, JEZUS ik voel me opgesloten en heb zin om m'n bh uit te doen! Als het heel warm is vooral. Maar dat zou ik niet echt kunnen maken tegenover m'n medemensen aangezien m'n tieten gewoon te groot zijn. :mad:
|
ikv ind het fijner om zonder bh rond te lopen, net als topless zonnen ook minder zweterig is.
dus thuis en snachts en als het amar even nietopvalt (dikke truien wijde blouse...draag ik liever geen bra. maar als ik strakke dingen aan heb, dan ziet het er weer beetejvreemd uit...dus dan doe ik wel n bh aan...en als ik moet sporten e.d. |
Citaat:
Maar ook op andere momenten vind ik het gewoon prettiger om geen bh te dragen. |
Citaat:
|
Ik draag behalve 's nachts en 's morgends vroeg voor het aankleden altijd n beha...
Ik vind m'n borsten gewoon te groot om er geen te dragen (80C). Zelfs als k n wijd t-shirt aan heb draag ik er een... Het voelt gewoon kaal zonder... |
bij sommige zomerjurkjes en topjes is een bh niet nodig en vind ik het vooral mooier zonder. Ik draag dus ook alleen in de zomer soms geen bh.
|
Vrijwel altijd, behalve bij bijv. een open rug
|
Citaat:
|
als ik er geen draag is t pijnlijk omdat ik nogal druk ben en dus ook spring ed.
en t ziet niet uit, en ik denk dat je ook vervelend commentaar krijgt omdat het zo wiebelt dan.. en ik heb geen nadelen van een bh, alleen voordelen dus.:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een bh lekkerder zitten dan geen. Anders wiebelt het zo en dan gaat het pijn doen :o
|
Ik vind het niet echt charmant staan als mijn niet-harde tepels dan zo duidelijk te zien zijn.
En ik draag dus altijd een bh, als ik 'm niet aan heb voelt 't raar (behalve als ik ga slapen dan). |
ja want dan lijkt t nog een beetje alsof ik iets heb :p
|
nee daar zijn mn tieten te lelijk voor. bovendien vind ik dat helemaal niet lekker zitten en gaat het als ik het doe (thuis/zondag/etc) enorm pijn doen.
|
Ik draag bijna altijd wel een bh, behalve als ik ga slapen.
|
Soms in de winter niet onder zon lekkere warme trui..heerlijk zacht..en in bed draag ik er nooit een.
Ik ga nooit de deur uit zonder bh. |
Citaat:
|
Bijna altijd, soms in de zomer niet. Als je kleine boobies hebt kan het wel maar dan niet van die mierentietjes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |