![]() |
rondje blazen als je rookt
hallo allemaal,
ik zou wel eens willen weten hoe je een rondje blaast als je rookt, ik rook zelf ook en zou dat willen weten. wie kan dat? of wie weet hoe het moet>? wat vinden jullie het lekkerste merk? xxx me (y) :p |
ik kan iig wel zeggen dat het merk niets uitmaakt voor het blazen van rondjes :D
|
Tof he, roken!
|
ghehehehe
|
Citaat:
|
Eerst neem je een grote hijs. Niet TE diep inademen want dan gaat het niet goed. Daarna blaas je langzaam de rook uit dat er een wolk komt. Dan je mond in een vage o vorm doen en korte stootjes geven vanuit je keel. Het merk maakt inderdaad geen zak uit.
Het gaat bij mij trouwens beter met de rook van hash omdat die wat dikker is. Daar heb ik nog wel rondjes mee geschoten die een meter of 5 a 10 verder nog rondcirkelden. Daar vermaakte ik me altijd mee als ik met 2 maten van me in de shop zat en zij zaten druk te ouwehoeren. Echt spacend die rondjes :cool:. |
Citaat:
|
Quoten blijft een kunst op zich en mischien je Caps lock ff uitzetten...
|
fix0rd.
|
Citaat:
Leg t uit.. want ik ben blond en ik snap t niet en ik wil t ook kunnen. |
de truk is om niet u keel te stoten zoals wammus zegt ,
maar echt uitblazen en dan terwijl je uitblaast met je mond de vorm maken van zo van klein rondje naar groot rondje gaan :p maar echt geen korte stootjes geven, dan krijg je mss wel een rondje maar een kleintje en die gaan rap weg. DUS gewoon terwijl je daadwerkelijk zowat rook uitblaast echt met je mond de vorm aannemen. ofzoiets. ja sorry hoor voor de slechte uitleg :) |
Citaat:
Citaat:
|
wammus' manier is veel beter, een vriend van me doet t ook zo als chakra, maar die zijn dan weer kleiner en niet echt mooi rond, ik doe t zoals wammus en dan blijven ze altijd erg lang hangen, en zijn ze veel dikker.
hehe wtf boeit t ook eigenlijk :s |
Ik kan vierkantjes blazen :cool:
|
gandalf kan schepen blazen
|
jezus... en ik blaas gewoon gestrest een bietsje rook uit zomaar de lucht in zonder interessante vormen!
GODVERDOMME WAT BEN IK SAAI! |
Citaat:
|
Ik zou het dus NIET weten hè:confused:
|
Citaat:
|
Kwestie van de ingeademde rook langzaam naar buiten laten sijpelen, je hoofd naar achter doen en de ò (dus zoals in 'lomp') kort doch stotend uitspreken.
XTC + Sigaren = Rookrondjes festijn gotta love em :) |
Citaat:
|
ik bedoel gotta love het je vergapen aan de magisch getinte rookrondjes onder invloed ván
en sigaren omdat de rook fijn dik is, maar voor rondjes die een ander maakt gaat dit ook op, dus rab in je mond is geen verplichte bijstomstigheid en ja, ze smaken op emdee ook erg fijn maar das offtopic :p |
ghehe. ach, ik doe 't soms ook wel ns als ik me verveel.
ik heb op emdee echt geen trek in rookwaar man. maar da's idd off. :p |
Citaat:
Merk trouwens wel dat niet veel mensen echt rondjes kunnen "schieten", wel dat ze kleine rondjes los laten in de lucht. Ik schiet ze meer weg, zodat ze net als bij wammus gewoon 5 meter verder nog hangen en dat soms zelfs een halve minuut volhouden :) |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe schiet je ze dan weg |
Gandalf blaast gewoon een hele boot door zo'n rondje heen, noobs.
|
Citaat:
|
It's a gift :o (y)
|
Citaat:
|
is het eigenlijk mogelijk om een vierkantje of driehoek te blazen?
|
Citaat:
|
Valt niet echt uit te leggen, oefening baart kunst (:
Wel moet je natuurlijk binnen roken, anders gaat het helemaaal niet. Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook nog wel. Volgens mij zit er wel nog verschil in tussen of je shag rookt of sigaretten, of een joint. Met joint gaat sowieso het makkelijkst zoals iemand voor mij ook al zei, ''dikke'' rook. |
Euh, ik heb gerookt, wist alleen hoe ik kringetjes met me sigaret moet maken; gewoon je sigaret heel recht houden (werkt het best zonder wind ) en even heel snel in de lucht steken en terug.
probeer maar 's uit :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat je ook kan doen...als je rondjes wil blazen..hijs nemen, maar niet te diep inademen...je mond vormt een o, en je tikt met je vinger tegen je wang...dan komen er kringetjes uit.. :D
|
Dat heb ik ook vaak geprobeerd maar gelukt is het me nog nooit :s.
|
Citaat:
Ik zal het proberen uit te leggen: Je neemt een grote hijs (liever van een shaggie of een blow, want die rook is wat dikker), je inhaleert en laat wat rook vrijkomen. Je opent je mond zoals je normaliter een fatsoenlijke hap zou nemen van je BigMac (:P), en je klapt je mond gewoon weer dicht. Hou er wel rekening mee dat je mond niet de vorm van een rondje aanneemt, maar een ovale vorm. ------------------------------- Voor de noobs onder ons een andere manier om kleinere rondjes te maken. Je neemt een dikke hijs, blablablabla.., je laat wat rook los en zet je mond in de vorm zoals je een sensueel kusje op iemand ze mond zou geven. Normaal staan je lippen dan op elkaar, maar nu moet je ze een klein stukje geopend houden. Tik nu met je rechtervinger op je mondhoek (niet er precies op, maar iets ernaast) en zo schiet je ook rondjes weg met een diameter van ong. 1/1,5 cm :) |
Citaat:
----------------------------- By the way wammus, heb jij ook wel es in een stonede bui dat je een rondje schiet, maar dat je zo wazig bent dat je mond een andere vorm aanneemt en dat je dan 2 rondjes tegelijk schiet? Klinkt allemaal vaag, maar heb het zelf wel vaak zat meegemaakt :P |
Citaat:
heb dat ook een keer gedaan toen ik op het gras lag te smoken (en te koken) ergens, toen bleef die shit echt lang in de lucht, supervet khad toen ook tripmuziek op misschien dat dat helpt? :o |
Citaat:
|
Ja.. ik zal wel blond zijn.. maar ik heb op t strand 3 peuken verkloot aan rondjes blazen en t lukt me nog steeds niet, Inge kan t wel :(..
En ja het was windstil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Print mijn uitleg uit, ga naar de McDonalds, koop een BigMac en ik beloof je gegarandeerd succes (Y)(heb gister 2 maten mijn methode geleerd, met de BigMac, en zo lukte het hun wel :D:P) Laat achteraf wel ff weten of het gelukt is :) -------- Kun je hier op het forum niet instellen dat zodra iemand mijn uitleg kopieert en uitprint, er dan €1,50 van diegene ze rekening wordt afgeschreven? :cool: :p |
Citaat:
Maar inderdaad, als je er te veel op gaat focussen, dan lukt het niet :S Ik probeerde met de webcam ook al een foto te maken, met 3 mooie rondjes of zo, maar lukt niet :( |
owkeej, omdat we het toch over onzin hebben..
hoe doet onze snoep doggy dogg dat dan? iedereen snapt wel wat ik bedoel |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |