![]() |
[mp3] Gamebwoi
gameboy.rar \m/
Ik had van EZBlade een .rar gehad met samples van zijn Gameboy. Om 'ns een track mee te maken. (y) Dus ik ben aan 't spelen gegaan; Gamebwoi. eh, ja, gameboy tekno... zegmaar. :) is nog niet volledig af, komt nog. :edit: net de mp3 opnieuw geupped, met extra patterns |
ja klinkt vet (Y)
|
je doet de laatste tijd erg goeie dingen mark.(y)
|
Amen
|
hehe die samples ken ik
tof trackje |
sjiek (y)
|
thanks. :)
|
dit is best luisterbaar :d en dat voor iemand die dit normaal niet kan waarderen
|
hij is een stuk beter dan 13.0.0.0.0, en het heeft wel wat weg van Atari Teenage Riot. (y)
|
Puike poep wederom. Ik mis alleen het 8bitteknofeestje met nes-visuals :)
|
Citaat:
|
da's meer 'n noise project, dan zouden de bliepjes het enige overeenkomende zijn. :) maar hoe hard heerscht nintendo teenage robots. (y)
|
Citaat:
|
Hoe hard heerscht deze plaat!
Henk Mul ! |
Puik (y)
|
thanks. :)
ik ben meer van dit soort prut aan 't maken momenteel. zoals, ik had wat NES geluiden gesampled. (a) Cliff racing |
Citaat:
Zet al je spul eens online als album (y) |
Citaat:
mja, ik ben nu knetter, dus ik zal nog 'ns wat gaan fixen en eens war bij elkaar flikkeren. (y) |
Citaat:
Ik wacht af vol spanning ;) |
Ik word er zo ongelooflijk zenuwachtig van, kan ook aan het examen liggen dat ik vandaag heb. Zal nog eens luisteren als ik in een minder stressvolle periode zit. Of is het net de bedoeling dat je er zenuwachtig van wordt? :p
|
er zijn raakvlakken met tekno, en tekno is stuitermuziek, dus ja:cool:
|
Citaat:
|
Klinkt echt cool.
Hardcorebeats (zo noem ik ze) in gameboystijl vond ik altijd super. |
Nog steeds op de mp3speler (y)
Meer van die kekke tek ! |
mja, workin' on it. (y)
werd laatst getipt over 'n atari st vst plugin \m/ heerst ook zwaar. |
ocremix.org daar zit soms ook wel grappige shit tussen