Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   [GEZ] kamer(tje) in maastricht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1208089)

wintermeid 19-06-2005 22:19

[gez]kamer(tje) in maastricht met spoed gezocht

Hallo mijn zusje zoekt een kamer in maastricht zo snel mogelijk helaas ligt het budget niet erg hoog zo rond de 170 euro.
Mijn zus is 24 jaar, is erg netjes rookt wel maar zal zich aan de daarvoor gestelde regels houden.
Ze gaat net als ik horeca school in Heerlen doen, maar ze wil in maastricht blijven i.v.m haar vriend en ze al bekend is in Maastricht. Ze kan goed koken, is creatief en alles en lekker spontaan echt een ideale huisgenoot... dat beloof ik. Je'/jullie zou(den) mijn zus erg helpen als ze een kamer kon huren voor +- 170 euro.

Groeten Annemieke. :)

wintermeid 22-06-2005 13:27

leest iemand dit wel???????????????????? :| er moet toch wel nog ergens 1 kamertje over zijn in maastricht??

Reageer ajb.

Neiu 22-06-2005 13:36

Ik denk dat je budget te laag ligt. Bedoel je 170 euro inclusief gwl en andere vaste lasten of exclusief. In het geval van inclusief denk ik dat het redelijk onmogelijk wordt om voor dat geld een kamer te vinden.

wintermeid 22-06-2005 20:04

Ik weet maar voor sommige is het ook onmogelijk om een duurdere kamer te kunnen betalen en ik heb stille hoop dat er toch een kamer is van rond die prijs

Lady Lazarus 22-06-2005 20:07

Heb je al op Kamernet gekeken? Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar een kamertje in Maastricht, Heerlen of Sittard (ben niet zo kieskeurig ;) ) en er is toch wel een groot aanbod te vinden. Succes in ieder geval!

wintermeid 22-06-2005 20:11

Ja er is redelijk wat in aanbieding maar alles gruwelijk duur. helaas

Lady Lazarus 22-06-2005 20:18

En in de huis-aan-huis-blaadjes? Daar staan vaak kamers in, wel bij hospita's maar dat zal vast geen probleem zijn.

wintermeid 22-06-2005 20:31

oh dat is een goeie tip wel

trouwens bij ons in huis komt kamer vanaf waarsch volgende maand vrij... nu zul je denken waarom dan niets voor je zus..... Omdat we niet samen in een huis willen wonen... dus dat is geen optie voor haar maar misschien wat voor jou?

Lady Lazarus 23-06-2005 09:30

Citaat:

wintermeid schreef op 22-06-2005 @ 21:31 :
oh dat is een goeie tip wel

trouwens bij ons in huis komt kamer vanaf waarsch volgende maand vrij... nu zul je denken waarom dan niets voor je zus..... Omdat we niet samen in een huis willen wonen... dus dat is geen optie voor haar maar misschien wat voor jou?

Ik heb zelf ook niet zo'n groot budget :bloos: weet niet of dat een probleem is. Maar ik zou er wel graag wat meer over willen weten; aantal m2, prijs, locatie. Dankjewel!

wintermeid 23-06-2005 22:12

er komen waarsch. 2 kamers vrij de kleinste is 180 euro die is volgens mij 10 a 12 m2 niet groot maar k hoor m'n huisgenootje nooit klagen daarover. het ligt in de wijk wittevrouweveld maar t ligt tegen de scharnerweg aan... er rijden hier tig bussen langs die naar t station of centrum gaan fietsent doe je er ongeveer 10 min over. Ols alle kamers bezet zijn zitten we met 6 mensen.

maar over precies vertrek weet k nog nie moet k nog vragen.

groetjes annemiek

Lady Lazarus 24-06-2005 09:23

Citaat:

wintermeid schreef op 23-06-2005 @ 23:12 :
er komen waarsch. 2 kamers vrij de kleinste is 180 euro die is volgens mij 10 a 12 m2 niet groot maar k hoor m'n huisgenootje nooit klagen daarover. het ligt in de wijk wittevrouweveld maar t ligt tegen de scharnerweg aan... er rijden hier tig bussen langs die naar t station of centrum gaan fietsent doe je er ongeveer 10 min over. Ols alle kamers bezet zijn zitten we met 6 mensen.

maar over precies vertrek weet k nog nie moet k nog vragen.

groetjes annemiek

Hoeveel keukens/badkamers/toiletten zijn er aanwezig? En moeten deze door de bewoners worden schoongehouden of komt er om de zoveel tijd iemand om ze te poetsen? Zit internet bij de prijs inbegrepen? :o Veel vragen. Nou ja, mail of pm me tegen die tijd dan nog even! Ben wel benieuwd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.