![]() |
Wat doe jij om in slaap te komen met dit k*tweer?
Topictitel zegt het al:
Welke maatregelen neem jij om in slaap te komen vanavond/ van de week. Het is natuurlijk erg leuk dat het zo warm is, maar 's avonds lig ik dood te gaan van de hitte. Uiteraard verduister ik mijn kamer de hele dag, en slaap ik boven de dekens. Wat nemen jullie voor maatregelen? |
Ik vind het helemaal niet leuk dat het zo warm is, maar goed, 's nachts doe ik misschien m'n raam open als het echt heel warm is.
|
Zonder deken, ventilator aan, alleen boxer aan.
|
Het gewoonlijke wat ik het hele jaar al doe: Pyama lange mooi luchtig lange broek. Onder de dekens. Een suske en wiske pakken en 3 kwartier lezen en dan vakl ik zoo in slaap. Raam dicht anders kan ik niet slapen voel me dan onveilig...
Heb niet echt problemen met de hitte. |
computeren of tv kijken totdat ik echt zo slaperig ben dat ik omval:P
|
wel minder kleding aan, maar verder niks.
ik slaap ook gewoon onder m'n dekbed. |
Buiten
|
bier
|
mn ogen dicht doen?
|
Same as ever.
|
Mezelf goed moe maken, daarna iets alcoholisch..
|
Ja ik slaap altijd al in me boxer, zelfs midden in de winter :|
Ik heb het nogal snel warm. Met een ventilator krijg ik spierpijn, en bier is ook kut als je er de volgende morgen weer vroeg uit moet. |
Citaat:
|
Nee, maar het lijkt me niet dat je van 1 of 2 biertjes al zin hebt om te gaan slapen.
Of zeg ik nu hele vreemde dingen? |
Citaat:
|
Rode wijn.
|
Rosé :)
|
Bier. (y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Vrouwen die shag roken, da's een ander verhaal. Dat zijn butches. |
Citaat:
Citaat:
|
Wachten tot de zon opkomt
|
zit nu aan mn 6de biertje... dat dus...
|
ik slaap boven de dekens en het raam wijdopen, wat dan wel weer betekend dat de kat naar binnen springt en er muggen komen, waardoor ik vanaf 4 uur niet meer geslapen heb (n)
|
Ik slaap op een zolder, altijd érg benauwd in de zomer, maar de gehele dag de ramen open, zonlicht binnen vermijden en (half) naakt onder een dekbed hoes slapen is goed te doen.
In het donker géén lampen aan wanneer de ramen open zijn, dan komen de muggen namelijk. |
Citaat:
Ik slaap alleen met een laken maar ik zet de raam niet open want dan is er zoveel straatlawaai dat ik niet meer kan slapen (n) |
Het naar bed gaan heel lang uitstellen zodat ik pas naar bed ga als ik echt moe ben.
|
Citaat:
Stap 2: Ogen dicht Stap 3 Slapen |
Mijn raam staat sowieso zo wijd mogelijk open. Ik slaap alleen met een boxer (maar dat doe ik altijd) en onder een laken (als ik erboven ga liggen kom ik helemaal niet in slaap).
Discman op om te voorkomen dat ik me ga vervelen in mijn pogingen in slaap te komen. Na tien minuten val ik dan meestal wel in slaap. |
plantenspuit met water.
|
Citaat:
|
Muziek luisteren. (y)
|
niks, gewoon gaan slapen.
|
Draaien, draaien, draaien, draaien.. en dan val je vanzelf ooit weleens in slaap (bij mij dan).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis geen belediging, gewoon een kwalificatie.
|
Citaat:
|
mijn ogen dicht
|
Liedjes zingen en met mijn handen wapperen. (Y)
|
Heeeeel lang liggen tot je op een gegeven moment toch wel in slaap valt, en dan 's ochtends wakker worden in et zweet :D
|
Gewoon t-shirt aan en dan half onder het dekbed liggen. Als ik niet kan slapen er even uit en wat water drinken. En als het echt heel warm is de luchtkoeler (of hoe dat ding heten mag - nee, geen ventilator) aanzetten.
|
De zon staat heel de dag op de kamer ((n)) dus de rolluiken gaan in de dag potdicht, helpt nog steeds niet want het blijft pokkewarm. Ik doe heel weinig aan om te slapen (shortje en topje), lig met mijn benen onder een laken en een hemelbed over de rest om de muggen weg te houden. 's Nachts gaat het raam open en het muggenmachien aan, om 5u19 word ik dan wakker en ga ik het raam sluiten en dat ding afzetten.
|
Mezelf bezuipen ;-)
|
Citaat:
|
Weinig kleding, alleen onder een laken slapen & de ramen open
|
Ik heb een zolderkamer en daar is het zelfs 's winters met min 10 nog warm, dus nu stik ik helemaal!
Om het een beetje uit te houden zet ik m'n ventilator voluit, m'n raam open, smeer ik me in met anti-muggen spul en ga ik in mijn blote bips op bed liggen. |
Me kamer is ook warm. Dubbel geïsoleerd (n) Me ramen zijn 365 dagen open behalve als ik ga slapen. Of het nou min 10 graden buiten is of 40 graden.
|
ijskoude douche van te voren, totdat je het zo koud hebt dat je onder deken wilt kruipen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |