![]() |
The Devil With An Inesent Face
Gedichtje uit de ogen van een goeie vriend.
|
Bedoel je soms innocent? En poison?
|
Als ik jou was zou ik die foute-spelling-stijl (inesent etc.) doorvoeren op de rest van het gedicht, dan krijg je een soort ´beat-generation´ achtig werk. Nu is het een beetje droog, en lijkt het alsof er een spelfout is gemaakt.
|
Uit de ogen? Heeft hij het geschreven? Heb je het in zijn ogen gelezen? Waar het ook vandaan komt, spelling is er geen vereiste...
Verder is het nogal oninteressant geschreven en erg cliché. (Het doet me overigens denken aan Him, al hoor ik dat van tijd tot tijd graag). En Nederlands is best lief hoor. |
Thnx, me engels is een beetje... bagger, maar zal zo ff spellingscontrole er overheen gooien (op deze computer heb ik dat niet, moet ik zo ff achter een andere zitten)
Najah, bedankt voor de critiek @Reven: Neej ik heb het geschreven, uit de ogen van hoe hij 't gezien moet hebben. (lang lang verhaal, geen zin om uit te leggen.) |
het is natuurlijk altijd wat moeilijk engels te schrijven als je niet zó goed engels kan.... maar er zitten wel goeie dingen in
|
Najah, bedankt voor de critiek
oké, dat je Engels bagger is dat is nou wel bekend, maar dat je Kritiek met een C schrijft is wel heel stom. :nono: |
Engels is hip
|
ik vind het wel een mooi gedicht, ik vind alleen de "spellings-fout" storend (ligt vast aan mijn technische opleiding :p ) en het eind vind ik niet helemaal lopen, vreemd genoeg...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |