![]() |
glazen deuren
(heb ik ingezonden voor een wedstrijd)
ik heb mijn glazen deuren gesloten - je breekt ze met één blik ze loopt bij jou en boeit je mijn ketens zijn dubbel zo dik ze loopt bij jou en groet me en doe nu verdomme niet alsof we beste vrienden zijn want dat zíjn we en het schiet door mijn ruggengraat dat er iets ánders bestaat, iets dat naast je loopt en me eerder ziet dan jij en zelfs weet wat mijn naam is maar niet eens hoort hoe ik de jouwe uitspreek (alsof er iets is blijven hangen dat ik dan zorgvuldig wegsteek) © |
Moet dat ene gedachtenstreepje niet terug gesloten worden? of kan dat ook met eentje? Ik had leestekens wel iets makkelijker gevonden bij deze, omdat er al geen witregels opengelaten zijn enzo, komt het nogal warrig over. Ik weet ook niet goed hoe ik mijn intonatie moet leggen om het goed te laten lopen, maar ik lees het nog wel eens opnieuw als ik meer tijd heb, en dan snap ik het misschien wel beter:p
|
dat er maar één gedachtestreepje is, symboliseert het breken ;)
|
De vorm schrikt me inderdaad wat af. Waarom niet verdelen in strofe's?
Ik vond het bij de eerste keer lezen nogal simpel, maar stiekem vind ik m toch wel leuk. Ik dacht dat ik m te simpel zou vinden, maar het is net niet té simpel en leest nu gewoon lekker weg. Ja leuk |
Welke wedstrijd? :D
Ohw wacht, dit moet in het wedstrijdentopic. |
geen forumwedstrijd :D
|
Nee, maar welke wedstrijd? Dat het geen forumwedstrijd was, hadden we door, dan hadden we m vast wel voorbij zien komen ;)
|
ah maar heb nu gezien wat je bedoelt.... 't is voor Jeugd & Poezie (de Soetendaellewedstrijd)
|
Oeh daar heb ik ook aan mee gedaan (maar dit hoort hier niet) Hoeveel heb jij ingestuurd? (antwoord maar ff anders in t andere topic..:o)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |