![]() |
wat heb jij gekregen van mensen toen je geslaagd was?
Ik heb 800 euro gekregen :cool:
|
:eek:
ik heb van mijn opa een tientje gekregen... |
een tv voor als ik op kamers ga :D
|
wtf:|
waaaarom 800 euro:|? |
Geld (van familie)
Schakeltje voor mijn armband (van Hodelahitie) Woordenboeken (van ouders, die krijg ik nog want komt een nieuwe versie) Snoep (buren, vrienden) Twee gedichtenbundeltjes (één van een vriendin, één van buurman) Dat was het wel:) |
Een hand, een paar kusjes, 50 euro van m'n oma, en een reisje naar China met m'n vader
|
Een reis naar China :eek: wat leuk :D
Ik heb een digitale fotocamera gehad, een fotoboek, bloemen, en geld :D (En kusjes :P) |
bloemen
taart vakantie in center parcs met friends dagje efteling laarzen die ik mocht uitzoeken voor 110 TV nieuwe boxenvoor mn computer etentje en van de overbuurvrouw een bloemenkaars dat was het wel terwijl ik ervan uitging dat ik niks zou krijgen :P |
In totaal zo'n 70 Euro van familie enz.
Handen kusjes Een taart met "anne geslaagd" Een ketting. Kaarten :) |
ohja ik krijg nog een digitale camera, maar die is voor de helft ook nog voor mn verjaardag. en ik geef nog een borrel, dus dan krijg ik misschien ook nog wat geld
|
100 euro van familie :)
Krijg nog 300 van ouders. |
van familie 65 euro
van mn ouders een vakantie naar italie met een bikini en een dieselbroek YAY |
oh ja en een feestje 16 juni
en ik mag nog een feestje voor vriendinnen geven en ik kreeg heeeel veel kaarten |
Bloemen&kaarten
geld boekenbonnen en me rijbewijs :cool: |
Veel handjes en kusjes.
Flink wat kaartjes. Geld. Celebrations. Handdoek. Bloemen. :cool: Ik heb van nog lang niet iedereen wat gehad en van m'n ouders mag ik zelf wat uitzoeken. :cool: :cool: :cool: |
een armband van echte parels heel duur :p
allerlei make-up en parfum kaarten bos bloemen een taart disneyland |
ammel kaarten
z. veel badspullen z. veel bloemen een etentje met mn vriend in t pannenkoekenhuis :p en van mijn ouders mag ik nog een mooi horloge uitzoeken waarin iets gegraveerd wordt :) |
hemdje (van ibiza <3)
wodka plus rode wodka vibrator (van vrienden) gelddd (van familie) oorbellen ring douglas-bonnen ketting t-shirtje nog een parfumerie-bon bikinibroekje met zebraprint dagje sauna (en vorig jaar had ik al een tripje ibiza gekregen van mn ouders, omdat ik toen had moeten slagen..) |
OMG ik kreeg enkel kusjes en IK ZELF ging mijn vrienden trakteren :|
|
ehm... kaartjes? En een bos bloemen.
Van m'n ouders/moeder (tsja... op t moment dat ik m kreeg leefde m'n vader nog) heb ik een stereo-setje gekregen, maar ik weet niet meer zeker of dat nou voor m'n slagen was of dat ik die sowieso zou krijgen :confused: |
Tering, wat krijgt iedereen veel!:eek: Beetje overdreven als je het mij vraagt..
Zelf heb ik een bosje bloemen gekregen.:) |
Citaat:
|
geld en bloemen
en van m'n ouders een mini ipod :) |
een Buffy-dvd-box :)
een agenda van Ruby Gloom voor volgend schooljaar geld bellenblaas en een lolly (sommige vriendinnen van me zijn nu eenmaal vaag :P ) Etos-tegoedbon rode roos gele roos en veel kaartjes :) |
1100 euro...
reisje VS veeeeeeeel bloemen parfum snoepjes :D |
1100 euro? je hebt zeker veel vrienden ofzo?
naja ikke heb gekregen: -50 euro van papa en mama -in totaal 110 euro van familie -een douglasbon -veel snoep -kaartjes -een roos -oja een snoepmedaille van mn ouders, dies kei gaaf -een roze klok met zo'n lief girafje van de expo van mn 2 beste vriendinnetjes |
Ehm nog niets aangezien ik een her heb. Maar heb wel een lekkere herexamentaart gekregen, bloemen (van iemand die ervan uit was gegaan dat ik geslaagd was) en veel knuffels en zoenen omdat ik een beetje teleurgesteld was :)
|
Sommige mensen hebben gewoon ouders met teveel geld. ;)
|
10 euro van opa en oma
etentje van n vriend veel zuipen van de kroegen waarin ik heel hinterig vertelde dak geslaagd was :D kaarten taartvorkjes (keileuke) van mams |
-vijf euro
-een boekenbon -veel kaarten En zaterdag zal ik ook nog wel wat boekenbonnen of geld krijgen denk ik. En ik mag van mijn ouders ook nog wat uitzoeken. :) Tering, wat krijgen sommige mensen veel. :| |
Geld (zo'n 100 euro)
Een mooie spiegel met ster patroon in hout van mijn ouders Cadeaubon van de Etos Ring van mijn tante Dat was het geloof ik wel. :) |
Ik heb 150 euro aan geld gekregen.
celebrations een roos zo'n kaart waar je 2 dagen mee mag reizen met het ov in New York. bloemen taart |
Citaat:
maar ja dat mens is al 89, ze wil het me graag zelf nog geven :o mijn oma is altijd al vrij gul geweest, elke sinterklaas geeft ze iedereen in de familie 50 euro, ze heeft ook niet veel nodig voor de rest wat kaarten, 'normale' bedragen, gouden manchetknopen (van mn oom :| ) en dat is t zo'n beetje maar mss komt er nog meer, mn feestje voor de familie is morgen na de diploma-uitreiking :) eigenlijk hoef ik niet zoveel, felicitaties en kaarten vind ik al leuk genoeg :) |
Ik heb van familie (zonder mijn ouders meegerekend) en vrienden / kennissen etc zo'n 550 euro gekregen. Verder heb ik van mijn oma als cadeau dat ik een pak mag kopen van haar, en ik heb nog een kookboek voor beginners gekregen. :p
|
Vooralsnog vrij weinig, zaterdag is m'n examenfeestje :)
Uh.. bloemen en een douglasbon van 15 euro van m'n broer en z'n vriendin. Een kaartje met 15 euro van een vriendin van m'n pa. Een kaartje van m'n oom&tante en een kaartje van m'n stiefoom&-tante. |
200 euro van familie
20 kaarten ofzo haha snoep etentje knuffelbeer bloemen en nog wat kleine cadeaus Mag niet mopperen vind ik :) |
nog niks. maar tis ook volwassenonderwijs, toen ik op de 'gewone' mavo geslaagd was (heb nu de havo gehaald), kreeg ik wel het een en ander. wat geld geloof ik (niet echt veel of zo, maar toch leuk), wat kleinigheidjes. rijbewijs was voor de hand liggend geweest, maar had ik sowieso wel gekregen.
Maar toch het leukste (en enige grote eigenlijk) was een complete nieuwe inrichting van mn kamer toen. nieuw bureau, nieuwe stoelen, nieuw bed, nieuwe kasten, nieuwe verf, enzo. erg leuk, en ik was dr heeeuuuul errug blij mee. En we hadden een etentje in een restaurantje toen. denk niet dat ik echt wat ga krijgen voor mn havo-diploma; denk wel dat we eens een keertje belachelijk duur uit eten gaan of zo. (pa&ma zitten nu, als bijna de enige nederlanders denk ik, veel beter dan drie jaar geleden, financieel gezien. t kan raar lopen.) |
Ik had vorig jaar het grootste deel van mijn laptop betaald gekregen omdat ik geslaagd was, van mijn ouders (1000 euro :eek:)
En verder weet ik het niet meer, bloemen enzo, cadeautjes, multomappen, dat soort dingen. |
500 euro van familie
een dvd paar boeken ca tien liter speciaalbier hoop kaarten van mn ouders nog niks gekregen dus dat komt ook nog. krijg sowieso mn notebook, rijlessen enz :bloos: |
- Een nintendo ds van mn vader en mn stiefmoeder.
- Nintendo ds spel van mn moeder (Pac-pix). - 150 euro voor in Salou van mn moeder. - 5 euro bon voor de etos van een collega van mn moeder. - kaarten. - bosje bloemen van mn mam. :) - Queen concert kaartje van mn stiefpa. - 110 euro van mn stiefpa waar de helft van de reis naar Salou van werd betaald. |
Ik heb van mijn schoonopa&oma 25 euri gekregen, en zelfs een 10tje van mijn vrienden!!!! En natuurlijk veel smaksels :P....
En nog een bioscoopbon, en veeeeel snoep :evil: :cool: |
niks.
|
hrrrm
- 80 euro (vanwege me cijfers) - + ongeveer 20 euro van tante + oom - woordenboeken reeks (krijgk nog, vanwege nieuwe versie) - een wetenschappelijke biografie van Einstein :eek: ("Einstein: Kwanten en relativiteit: revolutie in de natuurkunde) - van me oma een boek over de geschiedenis van nederland ofzo..... :rolleyes: - handen, zoenen, knuffels, felicitaties, en drank :p |
Geld (rond de 100€)
Snoep Taart Kaarten Digitale Camera DVD van Friends (van m'n vriendin) Strandracketgevallen (van m'n vriendin, aangezien we samen op vakantie gaan :). Daarom vind ik deze het leukst ;)). En ik ga nog een feestje geven die mijn ouders betalen, maar dat doen ze meestal gewoon ook wel. |
50 euro van m'n opa en oma wat handjes and 2 betetschapskaarten, kheb een knieoperatie gehad :o
dus ik kan naar geen enkel feest en m'n verjaardag wordt zo dus ook een flop :eek: :( maar ben geslaagd daar gaat het om :D |
Citaat:
|
ticket naar blanes (ouders)
geld en bonnen van familie/vrienden bloemen snoep rosé etc. |
Een ketting, ring en bloemen(ouders)
Rokje en parfum (vriend) Een vaste hengel, bloemen, kaart en geld (opa en oma) Voor de rest kaarten, bloemen, boekenbonnen, en geld. :cool: |
Helemaal niets...
Mijn ouders zagen dat als vanzelfsprekend dat ik het zou halen, als ik het niet zou hebben gehaald had ik wel wat gekregen; namelijk een hoop gezeik. :s |
Euhm wat geld van familie, kaarten, felicitaties van jan en alleman met de bijbehorende handjes en kusjes.
En van m'n ouders een horloge. edit: waarom moet iedereen er vooral bij zeggen hoe veel alles kostte enzo....compensatiedrang? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |