![]() |
[Di-rect]graag iedereen ff reageren/lezen
Ik ben geen fan van Di-rect.
Maar er is 1 ding wat ik ontigelijk haat Mensen die zeggen dat ze "rock fans" zijn en naar Di-rect luisteren. Maarrr andere rock band maar herrie vinden. maar nu vroeg ik me dus eigenlijk af waar hoort Di-rect thuis? toch wel bij rock? of poprock of gwoon pop? |
*serieus reageer-move op direct topic*
Ik denk Britpop of PopRock ofsow |
Citaat:
(eh...pop lijkt me wel het meest passend) |
whehe haat je dat? leuk leven heb je dan als je je aan dat soort dingen al ergert :)
volgens mij is Di-rect Hardcore Punk |
Pop met een klein rock/punk sausje :D
|
Citaat:
mwah op dit moment f wel want dr was zo'n iemand die egt 100% beweerde dat zij van rock muziek houdt en Di-rect heeleemaal het einde vind en dat jamie zo'n lekker ding was *zuch* toen ik vroeg of ze ook naar korn/creed/nirvana/incubus luisterde wast het ineens van blech pokke herrie en dan nog steeds zeggen dat ze van rock muziek houd... :rolleyes: |
boyband
|
|
Citaat:
Ga maar eens echte britpop luisteren kereltje. |
poppunk of poprock ofzow iets maarja wat boejen hokjes :)
|
Haha, schijt... als die mensen rock fans willen heten, doen ze dat toch... moeten ze toch zelf weten
bah bah.... |
covernichten :o
|
Poprock denk ik..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Di-rect hoort bij "wij maken rock maar we hebben ut niet begrepen" soort :p
ik vond het meesterlijk dat een vriendin van me in de 013 die zanger een glas bier in ze gezicht mikte :D |
Citaat:
Koewle actie;.. pan kokend water is gaver |
Citaat:
Wat kan het jou nou schelen in wat voor hokje andere mensen zich proppen. En wat voor catogorie?....softrock ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat maakt het nou uit als je rockfan bent en naar Di-rect luistert?? Sorry.. ksnap het verband niet helemaal!! :confused:
|
Citaat:
Di-rect is een fucking commercieel boybandje dat catchy poprocknummertjes maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 woorden: kappen met spelen.
Di-rect is pop... kut. |
Citaat:
Di-rect ziet alleen maar $$$$ klein verschilletje:p maarjah zoiets ist wel jah |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk trouwens dat het poprock is |
Citaat:
*gromt* ik ben t VET eens met een aantal meningen die hierboven staan.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vin ze in elk geval dus pop(-rock) maar ach, who cares anyway? |
Citaat:
|
duidelijk poprock beetje op meisjes gericht :p :p
|
laaste keer dat ik ze (gedwongen ;)) zag , op kunstbende, heb ik me eigenlijk best vermaakt...ach beetje gek doen helpt altijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En meneer Jnieuwelaar.. is dit ook zo'n topic die net als het topic over DJ Boozywoozy nergens op slaat?!?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah dan zitte die vie-jees van thee-em-ef oowk vet fauwt.. :rolleyes: |
direct hoort in de flikkermuziek thuis