![]() |
Themamuziek nieuwe forumbaas of -bazin
Wie wordt volgens jullie de nieuwe forumNSBer en -gezien elke goede forumnazi een themamuziekje heeft waarop hij/zij een slotje zet- wat wordt volgens jou de muziek die hij/zij zal draaien tijdens het zetten van een slot op ons aller geliefde forum? Spui maar raak!
Ikzelf dat het Unique Clone gaat worden, die tijdens het draaien van 'Horrorcore' per ongeluk een post van Ieke verwijdert in de waan dat het er eentje van Henk Mul was. |
Ik word de nieuwe forumbaas.
Althans ik ambieer het. Lijkt me niet meer dan correct. Als eerste daad zal ik het forum zuiveren. |
ohjee..we moeten tegen de gele muur!
|
krijgen we ook een mooie gele "Davidster" :O ?
|
er zijn nu 4 forumbazen, 1tje minder lijkt me toch geen probleem?
|
nekschot!!
|
Citaat:
Henk Mul ! |
kan niet zeggen dat men ons aanspoort tot discussies over muziek op een hoog niveau!
|
:D. Doe dan op z'n minst ontopic.
Mja en ik ga natuurlijk zelf niet meedoen aan speculaties, want men zou verkeerde verwachtingen kunnen krijgen. |
Ik word FB.
en dan gewoon de tune van Bubble bobble. vrrrolijk slotjes zetten. (y) |
Dat mag toch niet van Koen, zelfde verhaal als toen op D&A :D
|
of die van digger of popcorn.
|
haha, bij d&a had ik toen wel gesolliciteerd ja. :D
|
Citaat:
|
Op de Digger-tune slotjes zetten :cool:
Bij nader inzien wil ik dat ook wel! |
Ik was ooit gevraagd om te forumbazen. Maar dan met je niet rellen. Dus de keuze is snel gemaakt. Ik suck anyway.
|
|
forumbaas, dat is misschien iets voor later als ik met pensioen ben en niets anders te doen heb
|
Citaat:
|
Wie was die "gadje" ofzoiets uberhaupt man ?
|
Citaat:
|
Als ik Forumbaas word zal Duits de voertaal op dit forum worden.
|
Citaat:
:p |
Nein! Es ist ein Befehl!
|
ik mag geen flauwe opmerkingen over Duitsers meer maken van mn vriendin :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Er is geen nieuwe forumbaas nodig, en als het wel nodig is laat het ajb niet weer zo'n uit het niets opduikend, jolig persoon zijn maar iemand die daadwerkelijk verstand heeft van muziek, of uberhaupt verstand. Wat betekent dat hij/zij IDM zal luisteren bij het verwijderen van alle posts van Metallicat. |
Citaat:
maar themamuziek? op het forum? zoiets als een waarschuwing dat er een fb aankomt? |
Wat een aandacht toch Tom Violence. Wil je iets van me :o
|
Tsasil wordt forumbaas, alleen maar om die belachelijke lettertjes bij z'n naam. En dan geen flikker uitvoeren, behalve af en toe perongeluk.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik vermoed dat er op mysterieuze wijze één of andere gloednieuwe zweefteef op zal duiken als FB, en dat ze NightWish onder haar slotjes zal draaien. |
wel ontopic blijven he.
|
Net was ie nog dicht en stond er iets als dat je dacht dat dit maar een loos topic was.....
Op de vingers getikt door een hoger geplaatst figuur? (Volgens mij hoef ik nu in ieder geval niet meer te solliciteren :o) |
Citaat:
Citaat:
Mag ik vragen waarom er zulke vreemde opmerkingen gemaakt worden hier ? :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Rieno, hou je bek. Ufke for president(Y) |
Citaat:
|
kniekousen :nono:
|
Citaat:
maak, me, gek. Citaat:
|
in zijn geval trouwens
|
Citaat:
|
machtspelletjes... hmm leuke relatie..
|
Citaat:
ja doe het, doe het :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ik wel :D
Ontopique! Ik vind al die speculaties wel interessant... Het brengt ons nog op ideeën. |
acne denk ik
|
goed, dan ga ik voor herpes
|
de theme van battlestar galactica
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |